فرهاد مجیدی این عادت بد را ترک کرد و قهرمان شد

فرهاد مجیدی این عادت بد را ترک کرد و قهرمان شد

فرهاد مجیدی همیشه هم یک گزینه پرریسک برای نیمکت استقلال بود. او بسیار پرحاشیه بود.

به گزارش 9 صبح؛ حالا همه از استقلال قهرمان حرف می‌زنند. تیمی که بعد از ۹ سال قهرمان شد، ولی چنان اثری از خودش به جا گذاشته که کمتر کسی به این فاصله طولانی میان دو قهرمانی آن‌ها اشاره می‌کند. قهرمانی استقلال به عوامل فراوانی وابسته است، اما بی‌شک فرهاد مجیدی یکی از مهم‌ترین دلایل آن است. کسی که حالا و در ۲۱ دوره رقابت‌های لیگ برتر رکورد احتمالا دست‌نیافتنی قهرمانی بدون شکست را به اسم خودش سند زده و محبوبیتش در میان هواداران را دو چندان کرده است. اولین باری که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ فرهاد مجیدی به جای وینفرد شفر سرمربی استقلال شد و روی نیمکت این تیم نشست کمتر هواداری فکر می‌کرد که او بتواند موفق شود. به ویژه اینکه قبل از او تجربه درد آور حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم هم وجود داشت. یک کاپیتان استقلال که به عنوان مربی جوان به نیمکت این تیم رسید و نتایج ضعیفی با استقلال گرفت.

فرهاد مجیدی البته علاوه بر این موضوع به دلایل دیگر هم یک گزینه پرریسک برای نیمکت استقلال بود. او بسیار پرحاشیه بود. در دورانی که به عنوان بازیکن در زمین بود سابقه اختلاف با چهره‌های زیادی را داشت و اغلب هم مصاحبه‌های پرسروصدا و جنجالی انجام می‌داد. همچنین او یک از چهره‌هایی بود که چند بار به صورت ناگهانی از استقلال خداحافظی کرد. برای همین احتمالا می‌شد حدس زد که در دوران مربیگری‌اش هم چنین رفتار‌هایی داشته باشد. از سال ۹۸ تا ۱۴۰۱ که فرهاد مجیدی چند بار از استقلال رفت و به این تیم برگشت هربار یکی از اتفاقات رخ داد. او یکبار با پلیس راهنمایی و رانندگی درگیر شد و برای خودش و تیمش حاشیه ایجاد کرد. یکبار درست بعد از شکست رقیب سنتی در جام حذفی از تیم رفت و باعث شد فینال جام حذفی را از دست بدهند و در این میان تا توانست مصاحبه‌های جنجالی کرد. اما همه این رفتار‌های فرهاد مجیدی تا ابتدای سال ۱۴۰۰ ادامه داشت. اینجا جایی است که فرهاد مجیدی تغییرات اساسی را در زندگی حرفه‌ای‌اش آغاز کرد و همین مسئله هم موجب شد تا روز گذشته جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

فرهاد مجیدی در یک سال اخیر خودش را از هر حاشیه‌ای دور نگه‌داشت. با اینکه پیشکسوت‌های زیادی به قصد برهم زدن تمرکز او و تیمش علیه او مصاحبه کردند جواب هیچ کدام را نداد. تیم را در مواقع بحرانی تنها نگذاشت و خداحافظی‌های ناگهانی نداشت. مهم‌تر از همه اینکه روی کارش تمرکز کرد تا توانست یکی از بهترین نتایج تاریخ لیگ برتر را رقم بزند.

وب گردی

    نظر شما