حمله زشت یک پرسپولیسی به استقلالی‌ها؛ به قهرمانی پاک‌شان شک کردیم!

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسولیس بعد از آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر از فرصت استفاده کرد و به تمام کری‌خوانی و کنایه‌های رقبا پاسخ داد.

به گزارش 9 صبح،افشین پیروانی در واکنش به اظهارات ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال راجع به قهرمانی پاک این تیم گفت: دو باشگاه تبریک قهرمانی پاک گفتند و آنقدر این را می‌گویند که ما در حال شک کردن به پاک بودن هستیم! این موضوع در حال لوث شدن است. اینکه ۴۸ ساعته کرونا خوب شود و اینکه امتیاز معیشتی بدهند را نباید دامن بزنیم، چرا که دیگر بحث هواداری و کری خواندن می‌شود.

پیروانی خاطرنشان کرد: قهرمان شدند و مبارک‌شان باشد؛ پنج سال هم ما قهرمان شدیم. تیم‌های دیگری که متلک می‌گویند و اینکه مدیرعامل‌شان شب بخوابد و صبح بلند شود و ببیند خداد میلیارد در حسابش است، درست نیست. یا اینکه به بازیکنان ما چند برابر بدهید و به باشگاه خود ببرید. شما خودتان خودنمایی کنید و آنقدر درباره قهرمانی پاک تیکه نیندازید. باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا قهرمانی‌مان را تکرار کنیم.

وی در مورد قهرمانی نشدن پرسپولیس و ارتباط آن با عملکرد ضعیف این تیم در جذب بازیکن گفت: در طول سال گذشته ۱۰ ماه پنجره ما بسته بود و بی‌پولی داشتیم. اگر خط حمله ما هم بیش از یک میلیون یورو ارزش داشت، مطمئناً اتفاق بهتری برای ما می‌افتاد. ابزار دست یک مربی بازیکن است و باید در سال جدید همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد.

 

وب گردی

    نظر شما