نکونام و سخت‌ترین دوراهی دوران مربیگری‌اش

نکونام و سخت‌ترین دوراهی دوران مربیگری‌اش

دقیقا از روزی که جدایی فرهاد مجیدی از استقلال قطعی شد، خیلی‌ها به دنبال پیدا کردن پاسخی برای این سوال بودند چرا که سرمربی موفق فولاد، گزینه اصلی جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال محسوب می‌شود.

به گزارش 9 صبح،  طی چند روز گذشته، گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی درباره آینده نکونام صورت گرفته است. در شرایطی که برخی خبرگزاری‌ها، توافق او با استقلال را قطعی می‌دانند، فولاد هنوز به ادامه همکاری با این مربی امیدوار است. یکی از دلایلی که باشگاه اهوازی را به ماندن نکونام امیدوار کرده، حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است. فولاد تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان است و نکونام خیلی دوست دارد که با این تیم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان برسد و حالا که تیمش به مرحله یک هشتم نهایی رسیده، او دوست ندارد ماجراجویی‌اش در آسیا، به همین مرحله محدود شود.

نکته قابل توجه اینکه نکونام اگرچه پیشنهاد استقلال را دریافت کرده اما هنوز برای اینکه به این پیشنهاد جواب دهد، با خودش کنار نیامده است. حتی خانواده و نزدیکان سرمربی فولاد هم در جریان تصمیم او نیستند و نکونام در این روزهایی که برای استراحت راهی دبی شده، هیچ صحبتی درباره استقلال با نزدیکانش نداشته است. قطعا پیشنهاد استقلال برای او جذاب است اما نکونام پروژه ناتمامی در فولاد دارد که دوست دارد آن را به سرانجام برساند و برای همین است که هنوز موضع او برای فصل آینده مشخص نشده است.

وب گردی

    نظر شما