آینده مبهم رضاییان در پرسپولیس؛ رامین می‌ماند یا می‌رود؟

آینده مبهم رضاییان در پرسپولیس؛ رامین می‌ماند یا می‌رود؟

آینده مدافع راست قرمزها همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش 9 صبح، رامین رضاییان هفته پر چالشی را پشت سر گذاشت، او بعد از صحبت‌های جنجالی که در برنامه فوتبال برتر درباره بازی کردن مجانی برای پرسپولیس انجام داد با واکنش مسئولان باشگاه و برخی هم‌بازیانش مواجه شد و بسیاری معتقد بودند مدافع راست قرمزها با مطرح کردن این بحث‌ها روی آنتن زنده به درب‌های خروج نزدیک شده است.قرارداد رضاییان با پرسپولیس تمام شده و باشگاه باید این قرارداد را تمدید کند اما گفته می‌شود نام رامین در لیست یحیی نیست و باشگاه هم هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد او انجام نداده است.

محمد محمدی دیروز در گفت‌و‌گویی اعلام کرد قرارداد رامین به پایان رسیده اما او هنوز از پرسپولیس جدا نشده و قرار است باشگاه درباره ادامه همکاری با او پس از مشورت با سرمربی تصمیم‌گیری کند. رضاییان در فضای مجازی و بین هواداران پرسپولیس محبوبیت بالایی دارد و حتی پس از انتشار اخباری درباره توافق پرسپولیس با دانیال اسماعیلی فر بسیاری از هواداران خواهان حضور این دو بازیکن در کنارم در پرسپولیس شدند و حتی برای رضاییان  هشتگ «باید بماند» هم راه انداخته‌اند اما آنچه مشخص است تصمیم نهایی درباره آینده رضاییان به سلیقه یحیی گل‌محمدی بستگی دارد و اگر یحیی او را نخواهد ماجرا فرق خواهد کرد. 

رضاییان در نیم فصلی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد، 5 پاس گل داد اما با آن چیزی که در ذهن همه بود تفاوت داشت و نتوانست انتظارات را به خوبی برآورده کند و حالا با جدی شدن حضور دانیال اسماعیلی‌فر،با توجه به اینکه قبلاً شاگرد یحیی بوده و  از زمان حضور در پرسپولیس به دنبال جذب او بوده  شاید حتی اگر رامین در پرسپولیس بماند یا ذخیره دانیال می شود و یا به یک خط جلوتر رفته و هافبک راست خواهد شد که به نظر می رسداین نوع  ماندن برای رضاییان هم جالب نباشد. هر چند درخواست هواداران از یحیی حفظ رامین و جذب دانیال اسماعیلی‌فر است اما شاید این چیزی نیست که یحیی بخواهد. رضاییان که به امید بازگشت به تیم ملی راهی پرسپولیس شد علاوه بر اینکه نتوانست نظر اسکوچیچ را جلب کند بلکه حالا با صحبت‌هایی که رد فوتبال برتر انجام داد نه از سوی کادرفنی چندان تحویل گرفته می‌شود و نه باشگاه.

باید منتظر ماند و دید رضاییان یک بار دیگر طعم تلخ جدایی از پرسپولیس را تجربه خواهد کرد یا نه.

    نظر شما