فرمانده استقلال و وسوسه لژیونر شدن؛ مهدی‌پور در لیگ ستارگان؟

فرمانده استقلال و وسوسه لژیونر شدن؛ مهدی‌پور در لیگ ستارگان؟

ستاره خط هافبک استقلال با پیشنهاداتی از حوزه خلیج فارس مواجه شده که احتمال دارد باعث تغییر مسیر فوتبالی او شود.

به گزارش 9 صبح، در دو فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران یکی از نقاط قوت استقلال در میانه میدان بوده، جایی که مهدی مهدی‌پور توانست به خوبی خلأ بازیکنانی چون امید ابراهیمی و علی کریمی را پر کند و در فصل اول حضورش در استقلال، زوج موفقی را در کنار مسعود ریگی ساخت و در لیگ بیست‌ویکم هم زیبر نیک‌نفس در کنار مهدی مهدی پور فصلی خوبی را سپری کردند. مهدی‌پور که در فصل اخیر با ساختن 7 گل استقلال، بهترین پاسور آبی‌ها بود و گلی 3 امتیازی را با شلیکی مهار نشدنی به فولاد زد تا نقش پررنگی در قهرمانی تیمش داشته باشد، حالا با پیشنهاداتی از سوی چند تیم حاضر در لیگ ستارگان قطر مواجه شده که آینده فوتبالی او را تحت تاثیر قرار داده است.

بند فسخ جنجالی علیه بقای مهدی‌پور؟

مهدی مهدی‌پور در شرایطی مورد توجه چند تیم از لیگ ستارگان قطر قرار گرفته که او هنوز یک فصل دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد. نکته جنجالی پیرامون قرارداد مهدی‌پور، اصلاحاتی بوده که در سال گذشته انجام شده و دست هافبک استقلال را برای جدا شدن از جمع آبی‌پوشان باز گذاشته است. هافبک شماره 9 استقلال در صورت پرداخت 200 هزار دلار بند فسخ خود، می‌تواند به راحتی از استقلال جدا شود و برای سال سوم در کنار آبی‌پوشان نباشد.مهدی‌پور در روزهای گذشته در مصاحبه‌ای به تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی و گابریله پین پرداخته بود و ابراز امیدواری داشت که سرمربی بزرگی در کنار استقلال قرار بگیرد تا موفقیت‌های آبی‌پوشان ادامه پیدا کند.

لژیونر شدن به قیمت حضور در جام جهانی؟

مهدی مهدی‌پور در اردوهای اخیر تیم ملی توانسته نظر دراگان اسکوچیچ را جلب کند و سرمربی کروات تیم ملی با توجه به درخشش هافبک استقلال، نظر مثبتی روی او داشته و حالا مهدی‌پور در تلاش است تا بتواند جایگاه خود در تیم ملی را تثبیت کند.هافبک 28 ساله استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز را هم در کارنامه خود دارد، به نظر می‌رسد اصلی‌ترین هدف و انگیزه‌اش برای لژیونر شدن این است که بتواند نام خود را در جمع مسافران تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر قرار بدهد. هر چند که این فرصت برای او در صورت تداوم همکاری با استقلال هم وجود دارد اما مهدی‌پور در تلاش است تا با لژیونر شدن شانس حضور خود در جام جهانی را افزایش دهد.

چالش بزرگ مدیران استقلال برای حفظ مهدی‌پور

مدیران استقلال هنوز مذاکره رسمی را با هافبک باتجربه خود نداشته‌اند و منتظر هستند تا هم تکلیف سرمربی جدید تیم مشخص شود و هم این‌که مهدی مهدی‌پور از اردوی تیم ملی در دوحه قطر بازگردد تا شرایط برای ادامه همکاری طرفین بررسی شود.علی کریمی یکی از گزینه‌های تقویت خط هافبک استقلال است. هافبک پیشین آبی‌پوشان که در لیگ ترکیه شرایط خوبی ندارد، احتمال بازگشتش به لیگ ایران وجود دارد و در صورت بازگشت کریمی، جدایی مهدی‌پور از استقلال دور از ذهن نیست. البته که نام مسعود ریگی هم به عنوان یکی از جانشینان احتمالی مهدی مهدی‌پور مطرح شده است.

وب گردی

    نظر شما