چالش بزرگ یحیی در سمت چپ؛ گزینه دوم هم پرید؟

چالش بزرگ یحیی در سمت چپ؛ گزینه دوم هم پرید؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش با چالش جدی مواجه شده است.

11 ساعت پیش

چالش بزرگ یحیی در سمت چپ؛ گزینه دوم هم پرید؟

به گزارش 9 صبح، یکی از اولویت‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس در بازار تابستانه براساس خواسته‌های یحیی گل‌محمدی، جذب یک دفاع چپ بوده است. کادرفنی سرخ‎‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم از وحید امیری، سعید آقایی، علی نعمتی و علی شجاعی در این پست استفاده کردند که عملکرد سینوسی این چهار بازیکن باعث شد تا یحیی گل‌محمدی و همکارانش برای فصل جدید لیگ برتر به سراغ جذب بازیکن جدید بروند.

نورافکن؛ اولین گزینه‌ای که خریداری نشد

یحیی گل‌محمدی نام چند دفاع چپ مورد نظرش را به مدیران باشگاه ارائه کرد که سرلیست سرمربی پرسپولیس، امید نورافکن دفاع چپ سپاهان و سابق استقلال بود. نورافکن که فصلی فوق‌العاده را در سپاهان گذراند، یک‌فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و همین موضوع مانع از پیوستنش به پرسپولیس شده. مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از منتفی شدن حضور نورافکن در این تیم، سراغ گزینه دوم یحیی برای حضور در سمت چپ خط دفاعی رفته‌اند.

مغضوب هواداران پرسپولیس احتمالا سرخ‌پوش نمی‌شود!

میلاد زکی‌پور دومین گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت دفاع چپ پرسپولیس بود. زکی‌پور که یکی از مهره‌های کم‌نوسان و موفق گل‌گهر در فصل اخیر بود، به واسطه سابقه استقلالی بودنش در فضای مجازی نامش جنجال زیادی به پا کرد و هواداران پرسپولیس نسبت به این انتخاب یحیی گل‌محمدی واکنش تندی نشان دادند. هواداران پرسپولیس با بازخوانی گفته‌های زکی‌پور پیرامون پرسپولیس، خواستار عدم جذب او شدند اما میلاد زکی‌پور مذاکرات مثبتی با مدیران پرسپولیس داشت و حتی تصاویر خود با پیراهن استقلال را هم از صفحه اینستاگرامی‌اش حذف کرد تا به نوعی در یک‌قدمی حضور در پرسپولیس باشد. مدافع چپ فصل گذشته گل‌گهر که فعلاً تصمیم برای تمدید قرارداد با باشگاه سیرجانی ندارد، تصاویر حذف شده از صفحه خود را بازگردانی کرده تا شاید به صورت غیرمستقیم، شکست در مذاکرات با مدیران پرسپولیس را اطلاع‌رسانی کند تا دومین گزینه مورد علاقه یحیی گل‎‌محمدی هم از دسترس او خارج شود.

بازار خالی از ستاره؛ یحیی سراغ گزینه خارجی می‌رود؟

نورافکن و زکی‌پور دو گزینه اولیه یحیی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بودند. آن‌هم در شرایطی که وحید امیری به دلیل مصدومیت هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌ودوم را از دست می‌دهد و شرایط برای ادامه همکاری با سعید آقایی و علی شجاعی هم مشخص نیست. یحیی گل محمدی در حالی با پاسخ منفی دو بازیکن مورد علاقه خود مواجه شده که حالا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی باید به دنبال یک گزینه جدید باشد. دفاع چپ شاخصی در بازار تابستانی وجود ندارد و شاید همین مسئله باعث تغییر نظر کادرفنی پرسپولیس و بررسی گزینه‌های خارجی توسط آن‌ها شود.

پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم از منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و شرزود تمیروف به عنوان سه بازیکن خارجی استفاده کرد که هر سه بازیکن در آستانه جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی هستند و جدایی آن‌ها می‌تواند دست کادرفنی را برای جذب بازیکن خارجی باز کند و با توجه به ضعف پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی و پاسخ منفی گزینه‌های مورد علاقه یحیی گل‌محمدی، احتمال خرید بازیکن خارجی در این پست وجود دارد.

وب گردی

    نظر شما