استقلال از این گردنه سالم عبور می‌کند؟

استقلال از این گردنه سالم عبور می‌کند؟

در همین یکسال گذشته پیشکسوتان استقلال تندترین مصاحبه‌ها را علیه مجیدی انجام دادند. دو بازیکن کلیدی‌شان از دست رفت و شبکه‌های پنهان مجازی هم علیه تیم تبلیغ می‌کردند. اما هیچ کدام نتوانت آرامش باشگاه را برهم بزند و به این ترتیب آنها در مسیر قهرمانی گام برداشتند.

به گزارش 9 صبح، رفتن فرهاد مجیدی بار دیگر استقلال تهران را در شرایط شکننده‌ای قرار داده است. استقلال تهران در یک دهه اخیر باها گرفتار چنین جوی شده. وضعیت ناپایداری در داخل که با جنجال رسانه‌ها و ناآرامی هواداران و چند دستگی پیشکسوتان اوضاع را از کنترل خود خارج می‌بیند. استقلالی‌ها تنها یکبار در چند سال اخیر توانستند بر این جو غالب شوند و آن هم فصل گذشته بود که با رفتار پخته فرهاد مجیدی در طول فصل و مدیریت عالی آجرلو توانستند انسجام تیمی‌شان را تا روز آخر حفظ کنند و نتیجه درخشان قهرمانی بدون شکست را رقم بزنند.

در همین یکسال گذشته پیشکسوتان استقلال تندترین مصاحبه‌ها را علیه مجیدی انجام دادند. دو بازیکن کلیدی‌شان از دست رفت و شبکه‌های پنهان مجازی هم علیه تیم تبلیغ می‌کردند. اما هیچ کدام نتوانت آرامش باشگاه را برهم بزند و به این ترتیب آنها در مسیر قهرمانی گام برداشتند. حالا اما یک هفته بعد از همان قهرمانی استقلال در مسیر گذشته افتاده است. مربی ندارد و هر روز رسانه‌ها یک مربی را به این تیم نزدیک می‌بینند. طبق یک سنت قدیمی وقتی استقلال بدون سرمربی می‌شود نظر همه رسانه‌ها به سمت آندره‌آ استراماچونی جلب می‌شود. گویا در دنیا مربی خارجی دیگری وجود ندارد که بتواند روی نیمکت استقلال بنشیند.

حالا هم که ماجرای جواد نکونام منتفی شده مدام اسامی تکراری را به اسم گزینه قطعی مربیگری به باشگاه می‌بندند. از زمان انتشار بیانیه شب گذشته نکونام تا کنون اسامی رضا عنایتی و سید مهدی رحمتی به عنوان مربی استقلال مطرح شده است. از سوی دیگر شایعاتی درباره نقش مجیدی در انصراف جواد نکونام هم به میان آمده است. همه این‌ها شایعاتی است که هواداران استقلال را ناامید می‌کند و آنها را در چند دسته مختلف رو در روی هم قرار می‌دهد. سردار آجرلو که نشان داده مدیر کاربلدی است باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت استقلال را مشخص کند تا باشگاه وارد مسائل حاشیه‌ای نشود. آن هم در روزهای که رقیب در حال درو کردن بهترین‌های بازار نقل و انتقالات است و استقلال حتی نمی‌داند چه کسی قرار است روی نیمکتش بنشیند.

وب گردی

    نظر شما