آشنایی با خرید جدید پرسپولیس؛ جوان، چپ‌پا و تکنیکی

آشنایی با خرید جدید پرسپولیس؛ جوان، چپ‌پا و تکنیکی

محمدمهدی احمدی دیروز با عقد قرارداد ۳ ساله به پرسپولیس پیوست.

به گزارش 9 صبح، محمدمهدی احمدی، اولین خرید زیر ۲۳ سال پرسپولیس و چهارمین بازیکن جدید این تیم است. پس از آنکه پرسپولیس ۳ بازیکن با میانگین سنی حدود ۳۰ سال جذب کرد نوبت به بازیکنان جوانتر رسید. احمدی بازیکن تیم ملی امید و قبل از آن بازیکن تیم ملی جوانان بود. این بازیکن سابقه ۲ فصل بازی در لیگ برتر و در تیم نفت مسجدسلیمان را دارد. این بازیکن ۵۱ بازی در این تیم انجام داد و ۱ پاس گل به ثبت رساند.

پست اصلی این بازیکن دفاع چپ است. پستی که پرسپولیس در این فصل چندین بازیکن مختلف را امتحان کرد. احمدی بازیکن تکنیکی محسوب می‌شود و در هر بازی ۱.۳ دریبل داشت و از این نظر در نفت مسجدسلیمان رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود. این بازیکن با توجه به تکنیک بالای خود، بارها توسط مدافعان حریف به خطا متوقف شد و در هر مسابقه به طور متوسط ۲.۲ خطا روی این بازیکن انجام شد.

پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بازیکنان مشترک زیادی دارند که اکثراً اول بازیکن پرسپولیس بوده‌اند و بعد به نفت مسجدسلیمان رفتند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سوشا مکانی و میثم نقی‌زاده اشاره کرد. بازیکنانی از پرسپولیس بودند که قبلاً در نفت مسجدسلیمان بازی کردند که احمد گوهری و احسان علوان‌زاده از این دسته‌اند ولی تاکنون هیچ بازیکنی مستقیم از نفت مسجدسلیمان به پرسپولیس نپیوسته بود که با انتقال احمدی این طلسم شکسته شد.

وب گردی

    نظر شما