حق ترانسفر استقلال از انتقال فرهاد مجیدی چه می‌شود؟

حق ترانسفر استقلال از انتقال فرهاد مجیدی چه می‌شود؟

اگر خبر رسمی باشگاه استقلال کامل و بدون ایراد باشد و فرهاد مجیدی قرارداد سه ساله ای با این تیم امضا کرده بود، برای انتقالش به تیم اماراتی باید مبلغی به آبی‌پوشان برسد.

به گزارش 9 صبح، فرهاد مجیدی که با ثبت بهترین آمار و رکوردها توانست تیم استقلال را به قهرمانی لیگ برتر برساند، بلافاصله پس از قهرمانی از این تیم جدا شد تا در قامت مربی به لیگ امارات ترانسفر شود. این اتفاق را باید اولین شوک بزرگ فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم دانست.انتقال مجیدی به لیگ امارات به عنوان سرمربی شاید برای خودش گامی مهم در مسیر پیشرفت و حتی برای مربیان جوان ما هم اتفاق خوبی باشد. چرا که موفقیت احتمالی وی در لیگ امارات می‌تواند فضای تازه‌ای برای ترانسفر مربیان ایرانی به لیگ‌های عربی باز کند که این حتماً اتفاقی خوب است.اما جدایی مجیدی تبدیل به چالشی بزرگ برای استقلال شد و حالا مدیران این باشگاه برای انتخاب جانشین وی با معضل مواجه هستند که این موضوع از نگاه هواداران، پیشکسوتان و سایر اعضای جامعه بزرگ استقلال خوشایند نیست.

در پس هر ترانسفر و یا جابجایی در فوتبال به طور معمول و عرف باید فرایندی اتفاق بیفتد و بازیکن یا مربی تحت قرارداد هر باشگاهی با تصمیم شخصی نمی‌تواند باشگاهش را در داخل یا خارج از کشور تغییر دهد و طبیعتاً این قانون شامل حال فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال هم می‌شود؛ و در یک جمله باید گفت اگر فرهاد مجیدی تحت قرارداد باشگاه استقلال بوده (که با استناد به مطالب منتشر شده در رسانه رسمی این باشگاه بوده)، باید انتقالش به باشگاه جدید با نظر و رضایت باشگاه مبداء (استقلال) و صرف هزینه‌ای بابت این ترانسفر صورت گیرد.

    نظر شما