ملی پوش ازبک در انتظار تصمیم نهایی یحیی گل محمدی

ملی پوش ازبک در انتظار تصمیم نهایی یحیی گل محمدی

تکلیف خارجی های پرسپولیس 1401 رفته رفته روشن می شود، حالا یحیی گل محمدی روی 3 نام تقریبا به اجماع رسیده است و بر این اساس شرزود تمیروف را در اتاق انتظار نشانده است.

به گزارش ۹ صبح، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف و به احتمال 90 درصد کاسیانو سه بازیکن خارجی تیم پرسپولیس در سال آینده هستند و اگر گل محمدی بازیکن بهتری را برای چهارمین خارجی خود پیدا نکند، احتمالا همین تمیروف می تواند خارجی چهارم پرسپولیس باشد.

بین 4 بازیکن خارجی در صورت قطعیت لیست فوق، پرسپولیس یک بازیکن ازبک، یک بازیکن تاجیک، یک بازیکن گرجستانی و یک بازیکن برزیلی خواهد داشت.

به عبارتی پرسپولیس ضمن جذب گولسیانی به عنوان اولین بازیکن گرجستانی تاریخ خود، بازیکنان تاجیک و ازبک خود را نگه خواهد داشت و یک برزیلی دیگر در تاریخ خود خواهد داشت، هر چند باید گفت اکثر مهاجمان برزیلی که پرسپولیس در ادوار مختلف جذب کرده مهاجمان بی کیفیت و به درد نخوری بوده اند که برخی مثل جونیور پراندائو و دی کارمو اسباب تمسخر دیگران هم شده و اعتبار تیم فوتبال پرسپولیس را زیر سوال هم برده اند.

پرسپولیس در حالی به دنبال جذب کاسیانو برزیلی است که با توجه به سوابق به نظر می آید این برزیلی از دیگر مهاجمان برزیلی تاریخ پرسپولیس صاحب کیفیت فنی بهتری است.

    نظر شما