شاه مهره کی روش در لیست مازاد یحیی

باشگاه پرسپولیس شب گذشته رسما اعلام کرد رامین رضاییان جدا شده است.

به گزارش ۹ صبح؛ رامین رضاییان در دوران حضور کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، یکی از یاران ثابت و غیرقابل تغییر بود، او در آن دوران بسیاری از مدافعان راست فوتبال ملی از جمله وریا غفوری را نیمکت نشین کرده بود.یکی از اولین اقدامات فنی اسکوچیچ استفاده از صادق محرمی به جای رامین رضاییان بود، اسکوچیچ حتی نفرات دیگری مثل صالح حردانی و دانیال اسماعیلی فر را هم به رضاییان ترجیح می دهد.

اما در پرسپولیس امروز هم یحیی گل محمدی بعد از جذب دانیال اسماعیلی فر، دیگر رامین رضاییان را نخواست و این نشانگر آن است که بین سرمربی های مهم فوتبال ایران، رضاییان خارج از فهرست 3 نفر اول است.

درباره رامین رضاییان باید گفت او یک مهره قابل ستایش برای هر تیمی است ولی نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که طی سال های اخیر او خارج از دایره تفکرات سرمربیان مهم فوتبال ایران بوده است. البته مشخص نیست علت این موضوع فنی است یا حاشیه های دیگر.او بازیکن بسیار خوبی است اما نمی توان چنین بازیکنی را نیمکت نشین کرد چون این موضوع حاشیه های زیادی را در برخواهد داشت. به همین علت مربیان از او تنها به عنوان بازیکن اول بهره می برند و ریسک حضور او به عنوان یار جانشین را به جان نمی خرند.به عبارتی رامین رضاییان در روزهایی که یکی از بازیکنان مهم و سرنوشت ساز تیم پرسپولیس هم بود از این تیم کنار گذاشته شد. البته این اتفاق به دلیل جذب بازیکن باکیفیتی مثل دانیال اسماعیلی فر است و یحیی هم ریسک استفاده از رامین به عنوان یار ذخیره و حاشیه های آن را نپذیرفته است.

وب گردی

    نظر شما