خرید‌های استقلال با چه منطقی انجام شده است؟

خرید‌های استقلال با چه منطقی انجام شده است؟

استقلال تهران پیمان بابایی را هم خرید. لیست خرید‌های استقلال همچنان عجیب و غریب پیش می‌رود.

به گزارش 9 صبح، خرید‌های استقلال در این فصل نارضایتی هواداران این تیم را پی داشته است. نخست اینکه استقلالی‌ها خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شدند. درست وقتی رقیب سنتی‌شان در حال درو کردن بازار بود استقلالی‌ها در سردرگمی عجیبی به سر می‌بردند. بعد از مشخص شدن سرمربی هم معلوم نیست با چه منطقی دست به خرید بازیکن زدند. از دست دادن امیرحسین حسین‌زاده و محمد دانشگر از یک سو و خداحافظی تلخ و سرد با وریا غفوری از سوی دیگر، مهم‌ترین عامل این نارضایتی‌ها بود. آن‌ها حتی نتوانستند سعید صادقی را پس از دو سال مذاکره به استقلال بیاورند و او را در فصل بعد با پیراهن رقیب خواهند دید.

در این میان استقلال چند بازیکن ناشناس را از لیگ برتر جذب کرده است. در همه این فرایند‌ها حرف مدیریت باشگاه این بود که با نظر ساپینتو در حال این تغییرات هستند. ولی معلوم نیست ساپینتو با چه منطقی توانسته بازی سعید مهری و سجاد خاقانی را تایید کند. دو بازیکنی که در مجموع به اندازه دو بازی رسمی هم در استقلال بازی نکرده بودند و در روز‌های گذشته قرارداشان را تمدید کردند.همچنین معلوم نیست با ترافیک فعلی در خط حمله استقلال چرا باید پیمان بابایی به این تیم اضافه شود.

استقلال تیم قهرمان لیگ است و این موضوع واضح است که کمتر از تیم‌های دیگر به بازیکن و تغییر نیاز دارد. اگرچه آن‌ها چند بازیکن مهم را از دست داده‌اند. ولی در مجموع رفتار آن‌ها در بازار نقل و انتقالات نشان می‌دهد که چندان با نظر ساپینتو گام برنداشتند و تنها برای انجام فعالیت حداقلی در بازار نقل و انتقالات چند بازیکن به تیم اضافه کرده‌اند. تدارکات این تیم تا اینجای کار برای قهرمانی نبوده!

    نظر شما