درخواست نجومی، این ستاره را از استقلال دور کرد

درخواست نجومی، این ستاره را از استقلال دور کرد

عارف غلامی درخواست مالی بسیار بالایی را از مسئولان استقلال داشته و همین موضوع شاید موجب قطع همکاری شود.

به گزارش 9 صبح، عارف غلامی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال تمام شده و هنوز اقدام به تمدید آن نکرده است. مسئولان باشگاه استقلال چند روز بعد از پایان فصل گذشته مذاکرات خود با غلامی را برای تمدید قرارداد شروع کردند و مذاکرات مختلفی نیز میان آنها صورت گرفت اما تاکنون به حصول نتیجه نرسیده است.غلامی در اعلام اولیه اش به باشگاه استقلال گفته بود که قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و حتی سفری نیز به پرتغال داشت و مذاکراتی انجام داد اما ظاهرا این مذاکرات نیز به بن بست خورده و حالا این مدافع دوباره مذاکراتش را با استقلالی‌ها از سر گرفته است.

مدیریت باشگاه استقلال بعد از تمدید قرارداد با رافائل سیلوای برزیلی حالا به دنبال تمدید قراردادبا عارف غلامی است اما این مساله بسیار سخت تر از سیلوا به نظر می‌رسد.در مذاکراتی که استقلالی‌ها با غلامی داشته‌اند، این مدافع ملی‌پوش درخواست مالی بالایی از آبی پوشان کرده که همین موضوع شاید منجر به قطع همکاری شود. درباره غلامی گفته می‌شود او رقمی نسبتا نجومی را از استقلالی‌‌ها خواسته است؛ اگرچه رقم قرارداد پیشنهادی غلامی را مدیران باشگاه اعلام رسمی نکردند، اما گفته می‌شود این رقم از مبلغی توافقی با رافائل سیلوا نیز بالاتر است.

در این خصوص همچنین گفته می‌شود که غلامی برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی فوتبال در جام جهانی نیز مبلغی را به عنوان آپشن خواسته است. فدراسیون جهانی فوتبال همه سالها برای باشگاه‌هایی که بازیکن در ترکیب تیم های ملی داشته باشند مبلغی را به عنوان پاداش در نظر می‌گیرد که غلامی از مسئولان استقلال خواسته در صورتی که در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار داشت نیز از پاداش فیفا سهمی داشته باشد.این در شرایطی است که قیمت پیشنهادی رایان تفضلی مدافع دوتابعیتی ایرانی- انگلیسی و حتی رقمی که باشگاه پیکان برای صدور رضایتنامه سامان فلاح پیشنهاد داده کمتر از مبلغ درخواستی عارف غلامی است.

با این تفاسیر مذاکرات استقلال و غلامی به بن بست رسیده و شاید همین درخواست های مالی زیاد باعث قطع همکاری دوطرف شود. استقلال تاکنون به خاطر عارف غلامی مذاکره با سایر گزینه ها برای خط دفاع از جمله فلاح و تفضلی را متوقف کرده و در صورتی که مدیران باشگاه با غلامی به توافق نرسند، آنوقت شاهد شروع مجدد مذاکرات برای جذب یک مدافع دیگر خواهیم بود.

وب گردی

    نظر شما