پشت پرده حمایت بودار یک چهره تلویزیونی از اسکوچیچ/نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا

پشت پرده حمایت بودار یک چهره تلویزیونی از اسکوچیچ/نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا

گفته می شود در انتقال یک بازیکن استقلال به بلژیک رد پای یکی از مجریان فوتبال تلویزیون پر رنگ است.

به گزارش 9 صبح، یکی از مجریان تلویزیونی که در ماه های اخیر اقدامات فرا قانونی اش سر و صدای زیادی به راه انداخته، در حال همکاری با یک ایجنت در زمینه انتقال بازیکن به باشگاه های اروپایی است. این مجری که گفته می شود در تیم ملی هم نفوذ دارد و درست به همین دلیل از دراگان اسکوچیچ حمایت می کند، اخیرا زمینه ساز حضور چند بازیکن جوان در تیم ملی شده که البته این زمینه سازی بیشتر به دلیل شراکت با مدیر برنامه این بازیکنان است نه معرفی نسل جدید به تیم ملی! در محافل فوتبالی شایعه شده کانال جدیدی که در فضای مجازی ادعا شده از طریق آن بازیکنان یک مدیر برنامه خاص به تیم ملی راه می یابند، ارتباط همین مجری با دراگان اسکوچیچ است؛ انگار برای پکیج بندها رقیب گردن کلفت پیدا شده است!

پیش از این تنها مدیر برنامه ایرانی اسکوچیچ و اطرافیانش از نزدیکان این مربی محسوب می شدند اما اخیرا به خصوص پس از جلسه ای که یکی از مسئولان فدراسیون با حضور دراگان در دبی با یک ایجنت امارات نشین برگزار کرد، ارتباط اسکوچیچ با مدیر برنامه اش اندکی کمرنگ شده و حالا شایعه شده یک ایجنت دیگر هم از طریق همین مجری در حال نزدیک شدن به اسکوچیچ است. با این تفاسیر راحت تر می توان با حمایت های خارج از عرف این مجری از دراگان اسکوچیچ کنار آمد! حالا هم منابع آگاه می گویند این مجری تلویزیون در انتقال احتمالی بازیکن استقلال به بلژیک نقش دارد. مدیر برنامه ای که این مجری با او طرح شراکت ریخته، اخیرا خلاف انتظار اطرافیان دراگان اسکوچیچ، در حال نزدیک شدن به سرمربی تیم ملی است و حالا گفته می شود کانال نزدیک شدن او به دراگان اسکوچیچ همین مجری تلویزیون بوده است!

به هرحال این مجری تلویزیون در یکی از پروژه های مشترکش با مدیر برنامه مورد نظر، در حال انتقال یک بازیکن استقلال به اروپا است. طی روزهای گذشته هواداران استقلال در فضای مجازی اتهاماتی را در این خصوص مطرح کردند تا این که حالا یکی از همبازیان این بازیکن می گوید مجری موردنظر در فراهم کردن مقدمات انتقال بازیکن نقش اصلی را ایفا کرده است.

وب گردی

    نظر شما