این زن قرطی قسمت‌های مختلف بدن مرده‌ها را می‌فروخت!/ تصاویر

این زن قرطی قسمت‌های مختلف بدن مرده‌ها را می‌فروخت!/ تصاویر

زنی اهل آرکانزاس آمریکا، که در مرده‌سوزخانه کار می‌کرد، بخش‌های مختلف بدن مرده‌های متعلق به مدرسه پزشکی دانشگاه آرکانزاس را سرقت کرده و از طریق فیس بوک به علاقه‌مندان می‌فروخت.

به گزارش 9 صبح، زن ۳۶ساله‌ای که زمانی در مرده‌سوزخانه کار می‌کرد، حدود ۲۰ جعبه از قسمت‌های مختلف اجساد متعلق به آزمایشگاهی از مدرسه پزشکی دانشگاه آرکانزاس، را سرقت کرده و با قیمت ۱۱هزار دلار فروخت.

02-111t1449

این زن که در یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات مرده‌سوزی کار می‌کرد، به اجسادی که برای تحقیق به آزمایشگاه مدرسه پزشکی دانشگاه آرکانزاس اهدا شده بود، دسترسی داشت و بخش‌هایی از بدن‌های این اجساد را به صاحب گروهی خصوصی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به نام «آدیتیز؛ Oddities»- به معنای عجایب- می‌فروخت. صاحب این شبکه اجتماعی که در پنسیلوانیا زندگی می‌کند، مبالغ خرید این بخش‌های اجساد را از طریق پی‌پل پرداخت می‌کرد. این خرید و فروش ۱۶ بار انجام شد و جعبه‌های حاوی پوست، یک عدد گوش، یک عدد بازو، کلیه، کبد، دست، سینه، اندام‌های تناسلی مردانه، جنین، جمجمه و یک سر کامل انسان، از طریق پست به پنسیلوانیا ارسال می‌شد.

 02-111t1450

بعد از ۹ ماه، این اقدام غیرقانونی فاش شد و پلیس هر دو فروشنده و خریدار را دستگیر کرد و زن فروشنده هم بلافاصله از مرده‌سوزخانه اخراج و شد.

وب گردی

    نظر شما