روش اعلام شکایت و انتقاد از برخورد رانندگان تاکسی اعلام شد
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد (QR code) در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: شهروندان با بهرهگیری از QR کد میتوانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاهترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند.
به گزارش 9صبح،محمدعلی الفتپور با اشاره به نصب کیو آر کد (QR code) در بیش از 62 هزار تاکسی شهری اظهار کرد: شهروندان با بهرهگیری از QR کد میتوانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاهترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند. این روش علاوه بر اینکه، قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت سازمانی هوشمند است؛ مشارکت و رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.
وی افزود: تاکنون حدود 30 هزار تاکسی خطی به طور صددرصد و حدود 32 هزار و 200 تاکسی تلفنی، گردشی و ... به طور 70 درصد مجهز به QR کد شدهاند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه قدم بعدی، نصب QR کد بر روی اتوبوسهای شهری، ایستگاهها و بوستانهاست، گفت: نیروهای انسانی و تمام داراییهای فیزیکی و خدماتی شهرداری تهران مانند اماکن، فضاها، وسایل حملونقل عمومی و تجهیزات شهری که میتوانند مورد قضاوت مردمی قرار گیرند، قابلیت بهرهگیری از QR کد را دارند.
گفتنی است؛ طرح نصب QR code در تاکسیهای شهری با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و سازمانهای فناوری، اطلاعات و ارتباطات و تاکسیرانی در حال انجام است.
منبع:تسنیم
نظر شما