لیپی:به هوش و توانایی اسپالتی برای رهبری ایتالیا ایمان دارم

لیپی:به هوش و توانایی اسپالتی برای رهبری ایتالیا ایمان دارم

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، با اطمینان خاطر به استقبال یورو 2024 می‌رود و توضیح داده که چرا معتقد است لوچانو اسپالتی گزینه مناسبی برای هدایت تیم فعلی در این تورنمنت است.

به گزارش 9صبح،لیپی نیز همانند آریگو ساکی، در آستانه آغاز یورو ۲۰۲۴، به حمایت از اسپالتی پرداخته است.  مارچلو لیپی ، سرمربی سابق تیم ملی  ایتالیا ، با اطمینان خاطر به استقبال  یورو 2024  می‌رود و توضیح داده که چرا معتقد است لوچانو اسپالتی گزینه مناسبی برای هدایت تیم فعلی در این تورنمنت است.به گزارش فوتبال ایتالیا،   رقابت‌های یورو کمتر از یک هفته دیگر با دیدار آلمان و اسکاتلند در عصر جمعه آغاز می‌شود. ایتالیا 24 ساعت بعد و در روز شنبه، به مصاف آلبانی خواهد رفت.

این اولین تورنمنت مهمی است که از زمان جام جهانی 2006 آلمان در این کشور برگزار می‌شود؛ تورنمنتی که لیپی و تیمش با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه، در ورزشگاه المپیک برلین به قهرمانی رسیدند.

لیپی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفته است:

به این تیم و سرمربی‌اش ایمان زیادی دارم. من این ایتالیا را دوست دارم و به حکمت، هوش و توانایی اسپالتی که سطح خود را با ناپولی نشان داد، ایمان دارم. من و لوچانو دوستان خوبی هستیم؛ می‌دانم او احترام زیادی برای من قائل است و این احساسی دوطرفه است.

سپس لیپی توضیح داد که به هیچ یک از ورزشگاه‌های آلمان که در سال 2006 بازدید کرده بود، بازنگشته است؛ اما اشاره کرد که این موضوع می‌تواند تا پایان تابستان امسال تغییر کند.

تیم ملی در حال پیشرفت است. من تمام بازی‌ها را با شور و شوق زیادی دنبال خواهم کرد. هرگز به هیچ یک از ورزشگاه‌های آلمان، به ویژه دورتموند، بازنگشته‌ام. شاید در آینده، یا حتی در همین تورنمنت، این اتفاق بیافتد.

منبع:طرفداری

نظر شما