نشریه بیلد مدعی شد:سردار آزمون به دبی رفت چون آنجا اسب‎‌سواری ورزش محبوبی است!

نشریه بیلد مدعی شد:سردار آزمون به دبی رفت چون آنجا اسب‎‌سواری ورزش محبوبی است!

امارات به دلیل توجه زیاد به سوارکاری مقصد مناسبی برای سردا آزمون است.

به گزارش 9صبح،نشریه معتبر آلمانی یکی از دلایل انتقال مهاجم ایرانی به لیگ امارات را علاقه شدید او به اسب‌سواری عنوان کرده است.امارات به دلیل توجه زیاد به سوارکاری مقصد مناسبی برای سردا آزمون است.

سردار آزمون  به زودی به عنوان  بازیکن جدید شباب الاهلی امارات  معرفی خواهد شد.  بایرلورکوزن  و ژابی آلونسو نیازی به حفظ آزمون نداشتند و آاس رم نیز اقدامی برای تمدید قرارداد قرضی یا خرید دائمی مهاجم ملی‌پوش ایرانی انجام نداد. در حالی که رسانه‌های معتبر اروپایی از سویا به عنوان مقصد احتمالی سردار آزمون یاد می‌کردند، شباب الاهلی با بایرلورکوزن برای انتقال 5 میلیون یورویی آزمون به توافق نهایی رسید تا او در 29 سالگی به فوتبال باشگاهی آسیا بازگردد.

نشریه بیلد آلمان در طی گزارشی در خصوص پیوستن سردار آزمون به شباب الاهلی امارات، از جزئیات این انتقال نوشت. در بخشی از این گزارش، مطلب جالبی به چشم می‌خورد:

ظاهراً دبی مقصد مورد علاقه سردار آزمون بود. سوارکاری در آنجا بسیار پرطرفدار است. آزمون هم یکی از علاقه‌مندان بزرگ این رشته است و بیش از 50 اسب مسابقه دارد. این انتقالی بود که طرفین قرارداد از آن راضی بودند.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما