آتش سوزی مهیب در خیابان سعدی / انبار بشکه‌های الکل آتش گرفت

آتش سوزی مهیب در خیابان سعدی / انبار بشکه‌های الکل آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار آتش‌سوزی در خیابان سعدی خبر داد.

به گزارش 9 صبح، سخنگوی سازمان آتش نشانی از مهار آتش‌سوزی در خیابان سعدی خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه شب گذشته (۵ خرداد) آتش سوزی در خیابان سعدی کمی پایین‌تر از خیابان انقلاب نزدیکی مترو دروازه دولت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی با خودرو‌های پشتیبانی و تجهیزات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و اولین ایستگاه آتش‌نشانی که در نزدیکی محل وقوع حریق بود در کمتر از ۲ دقیقه به محل حادثه رسید.

وی در مورد این آتش سوزی گفت: سه ملک مسقف در کنار هم از جمله یک چاپخانه به همراه کاغذ و تجهیزات چاپ، و ۲ ملک دیگر هم یکی انبار و دیگری مواد اشتعال‌زا مانند بشکه‌های الکل، جمعا حدود ۵۰۰ متر و همچنین ساختمان‌های مسکونی و یک مدرسه که یک خانواده در آن زندگی می کردند در محل آتش سوزی وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش نشانان هم‌زمان با عملیات اطفای حریق به خارج کردن افراد از ساختمان‌های اطراف و ایمن‌سازی محل پرداختند و حدود ۲۵ نفر با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان‌های اطراف خارج شدند و در این عملیات یک دختر دارای معلولیت حرکتی نیز با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شد.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در بخشی از عملیات مجبور شدند سقف‌های محل آتش‌سوزی را که شیروانی بود تخریب کنند گفت: آتش سوزی با تلاش بی وقفه آتش نشانان بدون مصدوم و تلفات جانی مهار شد.

وب گردی

    نظر شما