خبر خوش رئیسی برای فرهنگیان و معلمان

خبر خوش رئیسی برای فرهنگیان و معلمان

برگزاری دوره‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تابستان قوت بیشتری خواهد گرفت تا فرهنگیان و مدیران مدارس برای سال تحصیلی آینده و برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، عملکرد موثرتری داشته باشند.

به گزارش ۹ صبح؛ مسلم رئیسی جزئیات مسابقات ویژه فرهنگیان و برگزاری دوره‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تابستان را اعلام کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تابستان قوت بیشتری خواهد گرفت تا فرهنگیان و مدیران مدارس برای سال تحصیلی آینده و برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، عملکرد موثرتری داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز از برگزاری اختتامیه اولین دوره لیگ فوتسال فرهنگیان استان خبر داد.

سید مسلم رئیسی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز از برگزاری اختتامیه اولین دوره لیگ فوتسال همکاران فرهنگی استان البرز خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز هدف از برگزاری این مسابقه را افزایش سطح سلامت همکاران و ایجاد شور و انگیزه بین آنان دانست و افزود: این دوره از مسابقات با شرکت هشت تیم از هشت منطقه به مدت هفت هفته، از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز و آخرین رقابت آن به میزبانی نظرآباد برگزار شد.

رئیسی ادامه داد: ۱۷۵ همکار فرهنگی از مناطق و شهرستان‌های استان البرز به عنوان بازیکن، سرپرست و عوامل اجرایی در این مسابقات حضور داشتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز  افزود: فوتسالیست‌های ناحیه ۱ کرج با کسب ۱۶ امتیاز، ناحیه ۳ کرج با ۱۴ امتیاز و نظر آباد با کسب ۱۲ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در پایان اظهار داشت: امید است در سال های آینده شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در قالب لیگ در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز گفت: نقش آموزش خانواده در بعد تربیتی بی‌بدیل بوده است و همراه کردن خانواده‌ها در اجرای نقش تربیتی بر عهده مدرسان آموزش خانواده است.

اسماعیل یاری شیرمر، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز از برگزاری سومین دوره دانش‌افزایی مشاوران و مدرسان آموزش خانواده استان البرز خبر داد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز هدف از اجرای این دوره‌ها را شناسایی آسیب‌های اجتماعی نوپدید، آشنایی بیشتر مدرسان در خصوص شیوه آموزش و تبیین اهداف آموزش خانواده و بالا بردن سواد رسانه‌ای دانست و افزود: نقش آموزش خانواده در بعد تربیتی و آموزشی بی‌بدیل است و همراه کردن خانواده‌ها در اجرای نقش تربیتی بر عهده مدرسان آموزش خانواده است تا از این طریق دانش‌آموز به الگو تمدن سازی نوین اسلامی برسد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرز ادامه داد: سه موضوع هویت، مسئولیت‌پذیری، رسانه و فضای مجازی در حوزه خانه و خانواده از مباحث مطروحه در این دوره بود که توسط ناهید مجیدی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج تدریس شد.

یاری یادآور شد: برگزاری این دوره‌ها در تابستان قوت بیشتری خواهد گرفت تا مدیران مدارس برای سال تحصیلی آینده و برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، عملکرد موثرتری داشته باشند.

وب گردی

    نظر شما