نقشه کثیف مردان عوضی با غذای نذری/ زنان را مسموم می کردیم و به خانه هایشان می رفتیم و ...

نقشه کثیف مردان عوضی با غذای نذری/ زنان را مسموم می کردیم و به خانه هایشان می رفتیم و ...

سارق حرفه‌ای که با ترفندهای مختلف پس از ورود به خانه افراد سالخورده و خوراندن داروی خواب آور اموالشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش 9 صبح؛  سارق حرفه‌ای که با ترفندهای مختلف پس از ورود به خانه افراد سالخورده و خوراندن داروی خواب آور اموالشان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

چندی قبل پیرمردی با مراجعه به پلیس شهرری از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: من تنها زندگی می‌کنم، دیروز برایمان غذای نذری آوردند من هم گرفتم و به خانه بردم، اما بعد از خوردن غذا بی‌هوش شدم.  وقتی چند ساعت بعد به هوش آمدم وسایل خانه‌ام به سرقت رفته بود.

​پس از این شکایت، تحقیقات آغاز شد اما سه شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس رسید که در هر 3 مورد سارقان با ترفندهای مختلف وارد خانه مالباختگان شده و اموالشان را پس از بیهوش کردن صاحبخانه سرقت کرده بودند، بنابراین فرضیه سریالی بودن سرقت ها قوت گرفت.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح ماجرا گفت: مرداد امسال در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در محدوده شهرری و ارسال پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان آن اداره قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان به بهانه‌های مختلف و با شناسایی زنان و مردان سالخورده آنها را با خوراندن داروهای خواب آور بی‌هوش کرده و سپس با ورود به خانه هایشان اقدام به سرقت کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت هویت و مخفیگاه هر دو سارق در محدوده ری شناسایی شد، خاطرنشان کرد: روز یکشنبه پس از هماهنگی‌های لازم تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق به دستگیری هردو متهم در مخفیگاهشان شدند، همچنین اموال مسروقه به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال نیز کشف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی انتقال داده شد. فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان ۳۶ و ۴۰ ساله و دارای سوابق متعدد سرقت هستند، یادآور شد: پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اقرار به جرم خود به سه فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده شهرری اعتراف کردند که تاکنون دو مالباخته شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شده‌اند و با تکمیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

    نظر شما