کشف هولناک جسد دختر ۹ ساله در بشکه/ قاتل سالها داروهای ضد روان پریشی مصرف می کرد

کشف هولناک جسد دختر ۹ ساله در بشکه/ قاتل سالها داروهای ضد روان پریشی مصرف می کرد

با کشف جسد دختر ۹ ساله درون یک بشکه مرد استرالیایی به جرم قتلش بازداشت شد.

به گزارش 9 صبح به نقل از گاردین،‌ مرد ۳۱ ساله استرالیایی به جرم قتل دختری ۹ ساله و نگه داشتن جسدش درون بشکه بازداشت شد.
به گزارش پلیس استرالیا، یک مرد ۳۱ ساله سه شنبه شب در منطقه "سوری هیلز" دستگیر به جرم تجاوز و قتل دختر ۹ ساله در نزدیکی رودخانه "کولو"‌ راهی زندان شد.


پلیس "نیو ساوت ولز" می گوید بقایای کودکی را در بشکه ای در بوته زار در نزدیکی "رودخانه کولو " پیدا کرده است که به عقیده آنها دختری نه ساله است که از اواخر هفته گذشته در "کوه های بلو" ناپدید شده است.


این دختر که هویتش فاش نشده ، قبل از اینکه روز جمعه ناپدید شود، با خانواده خود در باغ خصوصی ویلدنشتاین در "کوه ویلسون "در غرب سیدنی تعطیلات خود را سپری کرده بود.
سخنگوی پلیس نیوساوت ولز "پل تال"‌در این باره گفت:«خبر امروز آن چیزی نیست که ما می خواستیم بشنویم. منظورم این است که این وحشتناک است.وحشتناک »


پلیس اعلام کرد که با کشف بشکه ،‌جسد دختر برای شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل و قتلش به خانواده وی اطلاع داده شد.
سخنگوی پلیس در این باره گفت با ناپدید شدن دختر بچه بیش از ۲۰۰ بازرس  به همراه کارآگاهان و داوطلبان برای یافتن ردی از قربانی جستجوهای خود را آغاز کرده و در نهایت هم جسد و هم قاتل دستگیر شد.


"کارن وب"، کمیسر موقت گفت: «اکنون جسد در پزشکی قانونی است. جستجو برای یافتن سرنخ‌هایی برای کمک به شناسایی علت مرگ ادامه خواهد داشت. من مردم را تشویق می‌کنم که اطلاعات خود را ارائه دهند. هنوز عناصر زیادی از این تحقیقات وجود دارد که باید روی آنها کار کنیم تا دقیقاً مشخص شود چه اتفاقی افتاده است.یک مرد ۳۱ ساله سه شنبه شب در سوری هیلز دستگیر و به قتل متهم شد.


وی افزود: وکیل متهم گفته که موکلش به دلیل "مشکلات سلامت روان" تحت مراقبت طولانی مدت بوده و برای سال ها دوز نسبتا بالایی از داروهای ضد روان پریشی "کوتیاپین و ریسپریدون" برای او تجویز شده است.


معاون کمیسر مدعی شد که این مرد ۳۱ ساله بعد از ظهر پنجشنبه «تعدادی کیسه شن ۲۰ کیلوگرمی را از یک فروشگاه ابزارآلات خریداری کرد» و بعداً سعی کرد «به یک قایق سوخت بدهد و سپس سعی کرد آن قایق را روی آب در یکی از اسکله‌های داخلی سیدنی شناور کندتا شاید بتواند در فرصتی مناسب بشکه را درون رودخانه بیندازد اما تلاشش ناموفق بود و گفته می شود ماموران پلیس با تعقیب وی پی به محل بشکه ای که جسد دختر بچه در آن پنهان کرده بود بردند.

منبع:ایران

وب گردی

    نظر شما