کدام کارمندان دولت ۱۲ میلیون حقوق می‌گیرند؟

کدام کارمندان دولت ۱۲ میلیون حقوق می‌گیرند؟

کارمندان پیمانی اشاره کردند که درآمد ماهانه آن‌ها ۱۲.۵ میلیون تومان است و این مبلغ بدون احتساب اضافه‌کار محاسبه شده است و این وضع نگرانی رفاهی آنها را به همراه دارد.

به گزارش 9صبح؛ جمعی از کارمندان دولت در تماس با رسانه‌ها از شرایط نامناسب کاری خود انتقاد کردند. آن‌ها به این نکته اشاره کردند که طبق بخشنامه‌ای که سازمان اداری و استخدامی در اسفند ماه ۱۴۰۲ صادر کرده، کارکنان پیمانی و قراردادی باید در آزمون‌هایی شرکت کنند تا قراردادهایشان تمدید شود. این آزمون‌ها هر سه سال یکبار برگزار می‌شود و کارمندان پیمانی در سال اول خدمت خود نیز موظف به شرکت در آزمون‌هایی هستند تا بتوانند قراردادشان را در سه سال آینده تمدید کنند.

کارمندان همچنین به قیمت این آزمون‌ها که نفری ۳ میلیون تومان است، انتقاد کردند و گفتند که سازمان اداری و استخدامی در برگزاری این آزمون‌ها باعث ایجاد هرج و مرج شده و نظارت کمتری بر این مسائل دارد. آن‌ها خواستار توجه بیشتر به مشکلاتشان در کنار مسائل مربوط به کارگران شدند. سازمان فنی و حرفه‌ای نیز اعلام کرده است که این موسسات باید مجوزهای لازم را برای برگزاری آزمون‌ها دریافت کنند و در حال حاضر، دوره‌ای برای تربیت ارزیاب برگزار نمی‌کند. این وضعیت باعث افزایش نگرانی‌ها درباره شرایط مالی و رفاهی کارکنان دولت شده و آن‌ها خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

وب گردی

    نظر شما