بودجه لازم برای خرید یک واحد ۱۲۰ متری در پونک چقدر است؟

در این گزارش قیمت آپارتمان در مناطق غربی تهران مثل گیشا، سعادت آباد، طرشت و پونک که جزو مناطق معروف تهران هستند و امکانات و خدمات رفاهی خوبی را در خود جای داده اند به صورت موردی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش 9 صبح، اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در گیشا (کوی‌نصر) را دارید، با پرداخت مبلغی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۱۷ متری که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد همراه با ۲ اتاق خواب را در این محله خریداری کنید.

آپارتمانی ۱۳ ساله در ستارخان، با متراژ ۱۱۴ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحد آپارتمانی نوساز در غرب تهران میخواهید، می‌توانید واحدی ۱۱۱ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۲ خوابه است را با قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله صادقیه را دارید، می‌توانید واحدی ۱۱۰ متری که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۱۲ متری در سعادت‌آباد که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحد آپارتمانی ۵ ساله در پونک با متراژ ۱۲۰ متر و ۲ اتاق خواب مبلغی معادل ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید آپارتمانی ۱۵ ساله در شهرک‌غرب با متراژ ۱۱۳ متر و ۳ اتاق خواب، لازم است بودجه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

ارزش واحدی ۱۱۳ متری در طرشت که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

بودجه لازم برای خرید یک واحد ۱۲۰ متری در پونک چقدر است؟

 

وب گردی

    نظر شما