خودروهای جدید بازار ایران از کدام کشور می آیند؟

خودروهای جدید بازار ایران از کدام کشور می آیند؟

به گفته رییس سازمان توسعه تجارت، ایران با روسیه خودرو و قطعات تولید می کنند.

به گزارش 9 صبح؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: توسعه روابط تجاری و صنعتی با کشورهای همسایه از جمله روسیه در دستور کار دولت ایران است.

علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران روز دوشنبه در حاشیه گشایش نمایشگاه تخصصی خودرو در مسکو اظهار کرد: با توجه به فرصت پیش‌آمده برای توسعه روابط ایران و روسیه، یکی از محورهای این همکاری، صنعت خودرو است.

پیمان‌پاک افزود: جمهوری اسلامی ایران و روسیه می‌توانند در زمینه خودرو، قطعات خودرو و زنجیره ارزش مرتبط با صنعت خودرو همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی خودرو مسکو، نمایشگاهی معتبر و فرصتی برای خودروسازان و شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو ایران است تا توانایی خود را در این نمایشگاه نشان دهند.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی خودرو مسکو شروع جدی برای همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه تولید خودرو، تامین قطعات خودرو و صادرات آن است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات، لوازم یدکی و صنایع‌وابسته مسکو به مدت چهار روز (۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) و با حضور ۱۸ کشور و حدود ۶۰۰ شرکت خارجی دایر است و این شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند

    نظر شما