میزان افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ معلمان و فرهنگیان با اجرای رتبه‌بندی به این شکل محاسبه خواهد شد

میزان افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ معلمان و فرهنگیان با اجرای رتبه‌بندی به این شکل محاسبه خواهد شد

نحوه محاسبه افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ معلمان و فرهنگیان با اجرای رتبه‌بندی در این مطلب آمده است.

۱- ابتدا امتیاز بندهای کمک هزینه عائله مندی و اولاد را از  عدد مربوط به جمع امتیاز حکم کارگزینی کنونی خود (در انتهای حکم ) کسر کنید و سپس باقیمانده را در  ۳۳۵/۳ ضرب کنید.

۲- مبلغ هر یک از بندهای فوق العاده ویژه، فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و  فوق العاده بدی آب و هوا،فوق العاده ایثارگری (به تومان ) را در ۱/۱ ( برای محاسبه افزایش ده درصدی سال جدید) ضرب کنید و با قسمت ۱ جمع کنید.

 

عائله‌مندی و اولاد

فرهنگیانی که قبل از ۱۴۰۱ در حکم خود کمک هزینه عائله مندی و اولاد داشته‌اند، با افزایش ۵۰ درصدی امتیاز حق عائله مندی، در سال جدید  مبلغ ۶۱۱  هزار تومان بابت عائله مندی و همکارانی که قبل از ۱۴۰۱ حق اولاد دریافت می کردند، با افزایش ۱۰۰ درصدی امتیاز حق اولاد برای ۱۴۰۱، به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغی حدود ۲۱۲ هزار تومان به جمع کل حکم در ردیف های قبلی که ذکر کردیم،   اضافه می شود.

با توجه به اینکه مبلغ حق عائله مندی مزدوجین سال ۱۴۰۱، دو برابر و حق اولاد فرزندان متولد سال۱۴۰۱ ، سه برابر محاسبه می شود در نتیجه کمک هزینه عائله مندی این دسته از کارمندان ۸۱۴ هزار تومان و کمک هزینه اولاد به ازای هر فرزند ، ۳۱۶ هزار تومان به حکم کارگزینی انان اضافه خواهد شد.

در نهایت مبلغ بندهای سایر (که مشتمل بر تفاوت بند (ی)سال ۹۷  و تفاوت جز (۱) سال ۹۸ هم هست) و تفاوت تطبیق موجود در حکم (سال ۸۸ ) را با توجه به ثابت بودن این بندها، به جمع کل حکم  اضافه کنید.

جمع این مبالغ، مبلغ  تقریبی حکم شما در سال ۱۴۰۱ خواهد شد.

(همکارانی که مجموع بندهای مشمول پایه حقوق  آنان کمتر از ۵۶۰۰ شد، مابه التفاوت آن تا این مبلغ تحت عنوان تفاوت تطبیق سال ۱۴۰۱ به حکم آنان اضافه و درج خواهد شد.)

موارد دیگری از جمله تاثیر ساعات ضمن خدمت کسب شده در سال گذشته (برای همکارانی که سقف ۱۰۰۰ ساعت را کامل نکرده بودند ) و طبقه ها و رتبه های اداری که ممکن است برخی همکاران در نوبت دریافت داشته باشند، در سال جدید همچون گذشته  بر روی مبالغ احکام تاثیر خواهد داشت.

وب گردی

    نظر شما