منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده رونمایی شد

منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده که بر ۱۵ مورد از وظایف عرضه‌کنندگان کالا و خدمات صنفی نسبت به مصرف کنندگان تأکید شده است، رونمایی شد.

به گزارش 9 صبح، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران؛ آیین بزرگداشت روز ملی اصناف امروز (چهارشنبه، یکم تیرماه) با حضور سید رضا فاطمی‌‍امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، شهباز حسن پور رئیس فراکسیون اصناف، غلامرضا شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، سردار نوروزی رئیس پلیس اماکن عمومی ناجا، مهدوی دبیر هیئت عالی نظارت و صدیف بیک زاده سرپرست سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده به مناسبت روز ملی اصناف رونمایی شد. در این منشور بر ۱۵ مورد از وظایف عرضه‌کنندگان کالا و خدمات صنفی نسبت به مصرف کنندگان تأکید شده است.

منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده رونمایی شد

  

 

رونمایی از «سامانه هوشمند مدیریت بازرسی و نظارت اصناف ایران»

همچنین در مراسم روز ملی اصناف از «سامانه هوشمند مدیریت بازرسی و نظارت اصناف ایران» (مبنا) رونمایی شد.

این سامانه با اهداف هوشمند‌سازی فرآیند‌های نظارتی بر بازار، ایجاد رضایت مردمی با رسیدگی فوری به شکایات، امکان تولید آمار و تحلیل‌های هوشمند و پیش بینی وضعیت بازار، افزایش سرعت و وقت در عملکرد بازرسان، کاهش هزینه‌ها و تبادل الکترونیکی داده‌ها با سایر سازمان‌های صنفی و نظارتی کشور راه‌اندازی شد.

منشور حمایت از حقوق مصرف‌کننده رونمایی شد

 

وب گردی

    نظر شما