فوری؛ با داشتن این شرایط وام ۱۰۰ میلیونی دریافت کنید+ جزییات

بانک کشاورزی به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «باران» وام 100 میلیون تومانی اعطا می‌کند. این تسهیلات به دارندگان سپرده جاری تعلق می‌گیرد.

به گزارش 9 صبح؛ به نقل از رده، مشتریان بانک کشاورزی برای دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام حداقل 2 ماه است. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این طرح براساس انتخاب مشتریان تغییر می‌کند. اما حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت آن 24 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود این وام 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

آخرین تسهیلات حمایتی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از سال 1312 به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از ماموریت‌های این بانک تامین مالی بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن به عنوان قسمت مولد اقتصاد است. هم اکنون بانک کشاورزی هزار و 817 شعبه و 50 واحد ارائه خدمات ارزی و بین المللی دارد.

آخرین اقدام بانک کشاورزی در خصوص حمایت از بخش کشاورزی، اعطای تسهیلات به واحد پرورش قارچ خوراکی رنجبرکهن بود. ظرفیت این واحد 200 تن در سال است و چند روز گذشته در روستای قاسم آباد به بهره برداری رسید. کل سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این طرح 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که 3 میلیارد و 500 میلیون تومان آن با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی تامین شد. این طرح زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام

    نظر شما