استوری جدید گلزار هوادارانش را نگران کرد / علت تغییر چهره عجیبش چیست ؟ + ببینید

استوری جدید گلزار هوادارانش را نگران کرد / علت تغییر چهره عجیبش چیست ؟ + ببینید

محمدرضا گلزار تصاویری از ود منتشر کرد که در آن لاغری شدید او نظرها را به خود جلب کرد.

به گزارش 9 صبح ؛ محمدرضا گلزار استوری از خودش و برادرش در فضای مجازی منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفت.محمدرضا گلزار متولد اول فروردین سال 1356 می باشد. محمدرضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است. محمدرضا گلزار فرزند سوم خانواده است.پدر محمدرضا گلزار از بازیگرانی است که، حضور فعالی در اینستاگرام دارد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمدرضا گلزار  در یک خانواده شش نفری متولد شده است و فرزند سوم خانواده است.پدر محمدرضا گلزار پرویز گلزار ،مهندس مکانیک و مادرش خانه دار می باشد،

محمدرضا+گلزار

بعد از انتشار عکسهایی از  محمد رضا گلزار بازیگر محبوب ایرانی در اینستاگرامش در کنار دیا میرزا بازیگر هندی با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. و شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این دو ستاره سینما شکل گرفت .

محمدرضا گلزار را بهتر بشناسیم

در این بخش بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون را مرور می کنیم. او یکی از خوش چهره ترین بازیگران در ایران اسـت، بعضی وی را خودشیفته خطاب میکنند و بعضی هم برایش سر و دست می شکنند. او همچنین حرفه هایی مثل: مدلینگ، مجری گری و خوانندگی نیز فعالیت می کند، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا از 0 تا 100 با محمدرضا گلزار آشنا شویم.محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.وی فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه « آزاد اسلامی » اسـت.رضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.

محمدرضا+گلزار+

وب گردی

    نظر شما