بررسی پرونده ویژه در فوتبال ایران/ محرومیت سنگین در انتظار بازیکن خاطی

بررسی پرونده ویژه در فوتبال ایران/ محرومیت سنگین در انتظار بازیکن خاطی

دیدار پیکان – نفت مسجد سلیمان با یک اتفاق تلخ همراه بوده است.

به گزارش 9 صبح، امیر حسین غلامی در برخورد با امیر حسین کریمی دچار مصدومیت از ناحیه رباط شده است و به نظر می رسد فصل را از دست داده است.کادر فنی تیم پیکان معتقد است که بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان عمدی امیر حسین غلامی را مصدوم کرده است!

مجتبی حسینی این خبر را تایید کرد و می گوید: « این اتفاق برای یک فوتبالیست واقعا بد بود. وقتی یک بازیکن را به حالت عمد بزنید و او آسیب شدیدی ببیند، انتظار داریم داور از فوتبالیست مراقبت کند. به احتمال ۹۹ درصد رباط صلیبی غلامی پاره شده زیرا وقتی بازیکن ما به سمت توپ می‌آمد، بازیکن حریف از پشت آمد و از قصد پایش را زد اما متاسفانه داور خطا هم نگرفت. به او خیلی اصرار کردیم بازی را قطع کند زیرا بازیکن ما در زمین بال بال می زد اما داور این کار را انجام نداد. با این تفاسیر قرار است غلامی پس از بازگشت به تهران MRI بدهد تا وضعیت نهایی اش مشخص شود اما احتمال پارگی رباط صلیبی او خیلی بالا است.»

به استناد به صحبت های صورت گرفته از سوی مجتبی حسینی خبر رسیده کمیته انضباطی قصد دارد صحنه این خطا را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهد و در صورتی که ادعای سرمربی تیم پیکان اثبات شود بدون شک محرومیت و جریمه نقدی در انتظار بازیکن نفت مسجد سلیمان خواهد بود.این اتفاق در فوتبال حرفه ای مرسوم است و در چنین اتقاقاتی بازیکن خطا کار به خاطر به خطر انداختن سلامت بازیکن حریف گاهی تا ۸ جلسه هم محروم می شود.باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی در نهایت چه تصمیمی در مورد بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان خواهد گرفت.

وب گردی

    نظر شما