نایب‌رئیس فدراسیون، تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کرد

نایب‌رئیس فدراسیون، تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کرد

احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.

به گزارش 9 صبح، مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه برگزارشده در فدراسیون فوتبال با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری صحبت‌های مهمی پیرامون سرنوشت نیمکت تیم‌های ملی بزرگسالان و امید انجام داد که آن را در ادامه خواهید خواند؛

* موضوع جلسه

تمامی مدیران عامل لیگ برتری به‌همراه روسای هیئت‌های فوتبال شهرهای میزبان حاضر بودند. جلسه مشورتی بود؛ به‌خاطر فلسفه وجودی باشگاه‌ها در سیاست‌های کلان و خردی که پیرامون آنهاست. در کنار این مسئله با توجه به اینکه باشگاه‌های ما به سمت خصوصی‌شدن حرکت می‌کنند و بخشی هم خصوصی هستند و سرمایه‌گذار به برگشت سرمایه فکر می‌کند، باید بستری فراهم شود برای بقای فوتبال در استان‌ها.

* حق پخش

این جلسه مشورتی بود و در این جلسه تصمیم خاصی گرفته نشد و در جلسات آینده تصمیم‌گیری خواهد شد. بحث حق پخش در چارچوب لوایحی است که در مجلس مصوب شده و باید مکانیزم خودش را طی کند.

* تیم ملی، تغییر اسکو و حضور کی‌روش

هرروز این سوال را جواب دادم. انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و هرگونه تصمیمی در هیئت‌رئیسه گرفته می‌شود. این موضوع در دستور جلسه هیئت‌رئیسه نبوده تا کنون.

* برطرف شدن شائبه‌ها پیرامون انتخابات

اعضای مجمع ما 86 نفر هستند. مستقل هستند و می‌توانند رای خودشان را بدهند. مجمع تصمیم‌گیری کرده و این شائبه‌ها ان‌شاءالله برطرف شود. ما نیاز داریم به وفاق و تعامل در فدراسیون و مجموعه‌های مختلف مرتبط با ورزش و جام جهانی.

* تمدید قرارداد مهدوی‌کیا

پیگیر هستیم که با کادر قبلی یا کادر جدید یک جمع‌بندی داشته باشیم؛ تا نهایتا دو هفته آینده.

* اسپانسر تیم ملی

یک تعداد درخواست از گذشته و روزهای اخیر، قبل از انتخابات به فدراسیون به‌عنوان کارگزار وصول شده که باید به کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال ارجاع شود تا به هیئت‌رئیسه بیاید.

* پولدار بودن فدراسیون بعد از خروج ماجدی

عددی نزدیک به شصت میلیارد در فدراسیون وجود دارد که بخشی از آن مربوط به کمک وزارت است و بخشی از آن هم از درآمدهای حاصله.

وب گردی

    نظر شما