سه درخواست الناز رکابی از وزیر ورزش!

سه درخواست الناز رکابی از وزیر ورزش!

وزیر ورزش از سه درخواست الناز رکابی خبر داد.

به گزارش 9صبح،حمید سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره مطرح شدن حذف تیم‌ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی و جایگزینی تیم اوکراین به جای تیم‌ملی ایران گفت: مطرح کردن چنین صحبتی بی‌پایه و اساس است. یک نفر یک نظری را در یکی از مجله‌‌های انگلیس مطرح کرد و ادعایی داشت؛ او ما را به دلایلی به همکاری در تقویت روسیه متهم کرده و گفته بود حالا که روسیه در جنگ با اوکراین است، به همین دلیل تیم ملی فوتبال ایران از راه‌یابی به جام جهانی محروم شود.

فرضیه حذف تیم ملی فوتبال ایران بی‌پایه و اساس بود

وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که حذف تیم ملی فوتبال ایران از رقابت‌های جام جهانی یک نظریه بود، عنوان کرد: در بسیاری جاها از جمله فضای مجازی، نشریه‌ها و رسانه‌ها هر کسی یک نظری می‌دهد و مطلبی را می‌نویسد ما نباید قضایا را جدی بگیریم زیرا ورزش قانون و  اصول خودش دارد، تصمیمات در این حوزه در حدی نیست که یک فردی حرفی را بِپَراند و بقیه هم بر موجش سوار شوند؛ این حرف‌ها بی‌پایه و اساس بود.

نسبت به وضعیت چهره‌های ورزشی بی‌تفاوت نیستیم

وی درباره این‌که طی هفته‌های اخیر و با توجه به وقایع کشور گذرنامه برخی از چهره‌های ورزشی به دلیل اظهارنظرها‌ی‌شان در فضای مجازی ضبط شد و یا مسائلی در مورد علی کریمی بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال مطرح است، وزارت ورزش و جوانان برای حل این مسائل چه اقداماتی انجام داده است، بیان کرد: ما در صحنه بودیم و بی‌تفاوت نبودیم. بارها گفته‌ایم، مسئولان گفته‌اند، ریاست محترم جمهور اشاره کردند و مقام معظم رهبری فرمودند راهنمایی کردند که این عزیزان فرزندان ایران هستند و گاهی اتفاق می‌افتد یک اخبار و اطلاعاتی به اشتباه به آنها برسد.

سجادی با اشاره به این‌که اطلاعات و اخبار هزار دست می‌چرخد، عنوان کرد: به طور مثال سخنرانی‌های خود من را در یکی دو مورد تحریف و جور دیگری به مردم منعکس کردند. از این جور اتفاقات ممکن است بیفتد، حال یک جوان و نوجوان هم در این موج‌ها ممکن است قرار گیرد و بر اساس دریافت یکسری اطلاعات نادرست، اظهارنظرها یا  اقداماتی انجام دهد.

پیگیر مشکلات ورزشکاران در وقایع اخیر هستیم تا به امید خدا اتفاقات خوبی بیفتد

وی تاکید کرد: بارها گفته‌ایم نسبت به این عزیزان بی‌تفاوت نیستیم و کمک و راهنمایی‌شان می‌کنیم. همه دستگاه‌ها نمایندگان‌شان در جلسات خاصی حضور دارند نمایندگان ما هم حضور داشتند و مدافع این عزیران وزرشکار و یا چهره‌های خاص در حوزه ورزش و جوانان بوده و هستیم و کارشان را پیگیری می‌کنیم. اتفاقا خود من که در یکی، دو جلسه‌ای حضور داشتم همه اعضای جلسه نظر حمایتی نسبت به این جوانان داشتند و معتقد بودند تفکر و اطلاعات اشتباه و سوءتعبیرهایی که شده است باید اصلاح شود و این  آن رسالتی که است در مورد جهاد تبیین بیان کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید اتفاقات خوب و گزارش‌های آگاهی‌بخش بدهیم و در این حوزه اقدامات پرکاری داشته باشیم، درکنار این عزیزان باشیم، بیشتر درک‌شان کنیم و در تعامل باشیم؛ پیگیر هستیم تا به امید خدا اتفاقات خوبی بیفتد.

منبع:ایلنا

وب گردی

    نظر شما