آیا تیم ملی حواس نکونام را پرت کرد؟

آیا تیم ملی حواس نکونام را پرت کرد؟

برخی معتقدند مطرح شدن نام جواد نکونام به عنوان گزینه کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال برای حضور در کادر فنی تیم ملی، کاملا به ضرر باشگاه فولاد تمام شده است اما آیا این گزاره درست است؟

به گزارش 9 صبح، 17 شهریور بود که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری‌اش درباره اضافه شدن جواد نکونام به کادر فنی تیم ملی صحبت کرد و24 شهریور هم کارلوس کی‌روش در گفت و گویش با خبرنگاران اعلام کرد که به جز نکونام به هیچ گزینه دیگری فکر نمی‌کند. البته اینکه فدراسیون فوتبال نکونام را برای تیم ملی بخواهد اتفاق بدی نیست اما به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش با خواستن نکونام، سیاست دوگانه جالبی را دنبال می کند. اینکه اگر نکونام به تیم ملی برود، او به دستیار مورد اعتمادش رسیده و او را به تیم ملی رسانده و اگر نکونام هم به تیم ملی نرود، کی‌روش چون به هیچ دستیار ایرانی دیگری اعتقاد ندارد، به هدفش که نداشتن دستیار ایرانی(غیر از نکونام) است می رسد.فولاد تا قبل از این ماجرا و در 5 هفته ابتدایی لیگ، 2 برد و 3 مساوی کسب کرده بود اما اوضاع از روی که نام نکونام به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی مطرح شد، تغییر کرده است.اگر مساوی با استقلال در ورزشگاه آزادی را فاکتور بگیریم، نتایج فولاد در 4 بازی دیگرش، اصلا قابل قبول نبوده و این تیم دو تساوی خانگی مقابل مس کرمان و پیکان داشته و در خارج از خانه هم به نساجی باخته است. اینکه حواس نکونام پرت شده ایده‌ای است که طرفداران فولاد و نکو مطرح می‌کنند اما فولاد امسال تیم پرمهره و گرانقیمتی است که پیش‌بینی می‌شد جایگاهش تا هفته دهم بالای جدول باشد اما نکویی که با تیمی به مراتب کم‌مهره‌تر و ضعیف‌تر از این فولاد، دو جام (حذفی و سوپرجام) کسب کرده است، دو شب پیش، دومین شکست متوالی‌اش را تجربه کرد تا حتی برای اولین بار به امیر قلعه‌نویی در مقام سرمربی گل گهر هم ببازد.

نکته دیگر اگرچه منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده دیگر درباره جواد نکونام صحبتی نخواهد کرد تا تمرکز این تیم برهم نخورد اما هفته گذشته چندین رسانه مدعی شده اند که شاید نکونام، به کادر فنی تیم ملی محلق شود چرا که این مربی تمرکز کافی در فولاد را ندارد. در هر حال گرشاسبی، مدیرعامل فولاد دیشب روی آنتن زنده برنامه شبهای فوتبالی در شبکه ورزش رفت و تاکید کرد که نکونام تیم ملی نمی‌رود و در فولاد می‌ماند.

وب گردی

    نظر شما