رفتار متفاوت ستاره پرسپولیس / سرخپوش محبوب استرس نداد!

رفتار متفاوت ستاره پرسپولیس / سرخپوش محبوب استرس نداد!

مهاجم هلندی پرسپولیس باتوجه به بدعهدی و تأخیر باشگاه در پرداخت مطالباتش پس از رفتن به تعطیلات بدون هیچ بهانه‌ای سر موعد به تمرینات سرخ‌ها بازگشت تا نشان دهد خارج از زمین فوتبال هم شخصیت حرفه‌ای دارد.

به گزارش صبح،یکی از نگرانی‌های باشگاه پرسپولیس این بود که با فرارسیدن تعطیلات لیگ برتر به‌ مناسبت برگزاری مسابقات جام‌جهانی، بازیکنان خارجی این تیم از کشور بروند و دیگر برنگردند.

به ‌طور مشخص این نگرانی در مورد یورگن لوکادیا وجود داشت؛ ستاره هلندی خط حمله که مؤثرترین بازیکن امسال قرمزها بوده و البته به خاطر بدعهدی و تأخیر باشگاه در پرداخت مطالباتش، در آستانه جدایی قرار گرفته بود. او می‌توانست مثل بسیاری از بازیکنان و مربیان خارجی که به‌ خاطر همین تأخیرها ول کردند و رفتند، قراردادش را یکطرفه فسخ کند و کل پولش را بگیرد. همان روزها هم اخباری در مورد ناراحتی لوکادیا از باشگاه به گوش می‌رسید، اما او بعد از ترک ایران برای گذراندن تعطیلات، سر وقت به کشور بازگشت.

خارجی‌ها حتی اگر یکطرفه هم فسخ نکنند، اغلب در بازگشت از مرخصی، کمی تأخیر دارند که بهانه‌اش هم پیدا می‌شود. لوکادیا اما این‌طور نبود. پرسپولیس در این سال‌ها لطمات زیادی از بابت همکاری ناشیانه و غیراصولی با خارجی‌ها خورد که بدترین آنها شاید آنتونی استوکس یا بوژیدار رادوشویچ بودند.

لوکادیا اما علاوه بر اینکه از نظر فنی بازیکن خوبی است، شخصیت خوشایند و مردم‌داری هم دارد. او البته قرارداد خوبی با پرسپولیس بسته که کاملا هم به آن مقید است و باشگاه اگر به تعهداتش عمل کند، بدون استرس می‌تواند از حضور این بازیکن سود ببرد.

منبع:همشهری آنلاین

    نظر شما