اولین شگفتی رقم خورد؛ عربستان آرژانتین را شکست داد

اولین شگفتی رقم خورد؛ عربستان آرژانتین را شکست داد

اولین دیدار گروه C رقابت‌های جام جهانی با یک شگفتی همراه بود. عربستان با نمایشی قابل قبول آرژانتین یکی از مدعی‌های کسب جام را شکست داد.

به گزارش 9 صبح، وقتی بازی عربستان و آرژانتین شروع شد همه انتظار داشتند که نتیجه‌ای مثل دیدار روز گذشته ایران و انگلیس رقم بخورد. شروع بازی هم چنین بود و آرژانتین خیلی محکم ظاهر شد و خیلی زود با ضربه پنالتی مسی به گل رسید.آرژانتینی‌ها در نیمه اول دو گل دیگر هم زدند که هر دو مردود اعلام شد. همین بازی هجومی نوید یک شروع پر قدرت برای یکی از مدعیان قهرمانی را به همراه داشت. همچنین قرار بود یک نتیجه فاجعه‌بار دیگر آسیایی را رقم بزند. اما وقتی داور سوت پایان بازی را زد این عربستانی‌ها بودند که پیروزی برابر آرژانتین را جشن گرفتند و مدعی قهرمانی در بهت فرو رفت.دقیقه ۱۰ بازی بود که مسی خیلی زود به گل رسید. خطای پنالتی که داور با VAR گرفت را لئو تبدیل به گل نخست آلبی‌سلسته کرد. مسی در دقیقه ۲۲ گل دیگری زد که آفساید اعلام شد. سپس نوبت لائوتارو مارتینس رسید که در دقیقه ۲۸ گلزنی کند، اما VAR این گل را به‌دلیل آفساید بودن، رد کرد تا نیمه نخست با همان یک گل تمام شود.اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاقاتی عجیب و هیجان‌انگیز برای سعودی‌ها رخ داد. تیزهوشی صالح الشهری باعث شد در دقیقه ۴۹ گل تساوی را برای عربستان بزند. دقیقه ۵۴ اوج کار شاگردان رنار بود و سالم الدوسری ستاره تکنیکی این تیم با شوتی تماشایی به گوشه دروازه امیلیانو مارتینس همه را در شوک فرو برد و هواداران عربستان را به هوا فرستاد. طبیعی بود که بعد از این گل عربستان عقب بنشیند و آرژانتین برای جبران شکست عجیب تلاش کند. موقعیت‌های خطرناک و فوق‌العاده خوبی هم آلبی‌سلسته داشت که به جایی نرسید. 

آرژانتین یک - عربستان ۲

داور: اسلاوکو وینچیچ (اسلوونی)

ورزشگاه: لوسیل

گل: لیونل مسی (۹) - صالح الشهری (۴۸)، سالم الدوساری (۵۲)

کارت زرد: عبدالله المالکی (۶۷)، سالم الدوساری (۷۹)، سعود عبدالحمید (۸۱)، نواف العبید (۸۹) و محمد العویس (۱+۹۰)

کارت قرمز: -

ترکیب آرژانتین: امیلیانو مارتینز، ناهوئل مولینا، کریستین رومرو (۵۹، لیساندرو مارتینز)، نیکولاس اوتامندی، نیکولاس تاگلیافیکو (۷۰، مارکوس آکونیا)، لئاندرو پاردس (۵۹، انزو فرناندز)، رودریگو د پل، گومز (۵۹، جولیان آلوارز)، لیونل مسی، لائوتارو مارتینس و آنخل دی‌ماریا

ترکیب عربستان: محمد العویس، سعود عبدالحمید، حسان التمبکتی، علی البلیهی، یاسر الشهرانی (۸+۹۰ - محمد البورایک)، عبدالله المالکی، سلمان الفرج (۴+۴۵، نواف عبید)، محمد کنو، سالم الدوساری، فرانس البریکان (۸۹، هایتم اسیری) و صالح الشهری (۷۸، سلطان الغنام)

وب گردی

    نظر شما