تمسخر و توهین به رونالدو به خاطر قرارداد جدید | یک تحقیر بزرگ برای رونالدو

تمسخر و توهین به رونالدو به خاطر قرارداد جدید | یک تحقیر بزرگ برای رونالدو

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: رونالدو به عربستان سعودی یک تنزل رتبه بزرگ خواهد بود!! این مرد هنوز هم می تواند در ایتالیا یا حداقل ایالات متحده بازی کند.

به گزارش 9صبح،دیلی میل نوشت: انتقال کریستیانو رونالدو به شبه جزیره عربستان برخی از هواداران او در آمریکا را ناامید کرده است چرا که آرزو داشتند این پرتغالی راهی آنجا شود.

این در حالی است که این مهاجم پس از اینکه در ماه نوامبر در مسیر خروج از منچستریونایتد، تمام پل‌های پشت سرش را خراب کرد، رسماً با تیم النصر قرارداد امضا کرد.

با صرف نظر از همه دلایل دیگری که باعث می شود رونالدو نخواهد به ایالات متحده نقل مکان کند، این قرارداد تقریباً 54 درصد از ارزش کم ارزش‌ترین تیم لیگ آمریکا یعنی سی اف مونترال است. همچنین رکورد قبلی انتقال ۱۶ میلیون دلاری تیاگو آلمادا از آتلانتا یونایتد را شکست.

هواداران تعجب کردند که چرا رونالدو به جای اینکه جایی برای بازی در اروپا یا حتی در ایالات متحده در لیگ برتر فوتبال بیابد، تصمیم گرفت به خاورمیانه نقل مکان کند.

یکی از کاربران نوشت: کریستیانو کم و بیش بازنشسته شد!! چقدر احمقانه! او حداقل باید به MLS می رفت!» یکی از کاربران عصبانی توییتر نوشت.

تمسخر و توهین به رونالدو به خاطر قرارداد جدید | یک تحقیر بزرگ برای رونالدو

کاربر دیگری نوشت: او هنوز چیزهای زیادی برای ارائه در اروپا داشت، نمی توانم باور کنم که ما را ترک کرد تا به عربستان برود.

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: رونالدو به عربستان سعودی یک تنزل رتبه بزرگ خواهد بود!! این مرد هنوز هم می تواند در ایتالیا یا حداقل  ایالات متحده بازی کند.

یکی از کاربران به شوخی گفت: «رونالدو از رویارویی با واکر زیمرمن در MLS خیلی ترسیده بود».

دیگری هم نوشت:  کریستیانو رونالدو می توانست بازی کند و برند خود را تا سقف بالاتری در MLS بسازد اما پول آسان را انتخاب کرد! باور نکردنی!،

منبع:همشهری آنلاین

وب گردی

    نظر شما