پاسخ کریم باقری در خصوص جذب بشار رسن و مهاجم برزیلی | هر کسی از هر جایی ناراحت است به بزرگان فوتبال گیر می دهد

پاسخ کریم باقری در خصوص جذب بشار رسن و مهاجم برزیلی | هر کسی از هر جایی ناراحت است به بزرگان فوتبال گیر می دهد

کریم باقری درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جذب مهاجم برزیلی گفت: باشگاه دنبال این مساله است و دنبال گزینه مد نظر خود هستیم.

به گزارش 9صبح،کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: با تیم ذوب‌آهن بازی داریم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. همیشه بازی‌های ما مقابل ذوب‌آهن خوب بوده است. مهم سه امتیاز است و امیدوارم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. آقای تارتار در این مدت تیم خوبی با ذوب‌آهن درست کرده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

باقری درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جذب مهاجم برزیلی گفت: باشگاه دنبال این مساله است و دنبال گزینه مد نظر خود هستیم. امیدوارم به زودی این اتفاق رقم بخورد که از بازیکن خوب خارجی هم استفاده کنیم و مسیر خود را ادامه دهیم.

مربی پرسپولیس درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جذب دوباره بشار رسن گفت: فکر نمی‌کنم درست باشد.

باقری درباره هجمه‌هایی که به گل‌محمدی در صدا و سیما صورت گرفته است نیز خاطرنشان کرد: تنها آقای گل‌محمدی نبودند. آقای علی دایی هم بوده‌اند. این اتفاق چند وقت است که تکرار می‌شود. در صدا و سیما و بسترهای دیگر این اتفاق افتاده ولی ما نباید زیاد به آن توجه کنیم.

او افزود: از این دست اتفاقات متاسفانه رقم خورده است و هر کسی که از جایی دلخور است و قهر می‌کند، به فوتبالیست‌ها و به بزرگان فوتبال گیر می‌دهد. دفعه قبل آقای گل‌محمدی بود و دو مرتبه است که به آقای دایی توهین می‌کنند. نمی‌دانم مقصودشان چیست اما اگر از این‌ها بگذریم بهتر است و نباید خیلی به آن‌ها توجه کنیم. این دوستان به اندازه کافی از طریق آقای گل‌محمدی و آقای دایی و بقیه معروف شده‌اند و ما دیگر توضیح ندهیم بهتر است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ و عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: این صحبت‌ها کهنه شده است. من هم مثل بقیه بازی‌ها را دیدم و نظر خاصی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که تیم ملی با اسکوچیچ می‌توانست بهتر عمل کند؟ گفت: اگر هم می‌توانست دیگر نشد، آن بنده خدا را کنار گذاشتند و یک گروه جدید آوردند. ما هم مثل بقیه بازی‌ها را دیدیم و زیاد درباره تیم ملی صحبت نمی‌کنیم.

منبع:همشهری آنلاین

وب گردی

    نظر شما