خط و نشان ستاره ایرانی برای غول ایتالیایی

خط و نشان ستاره ایرانی برای غول ایتالیایی

«مهدی طارمی» با وجود دوری از ترکیب اصلی تیمش همچنان مهره موثری در ترکیب پورتو است.

به گزارش 9 صبح، هفته بیست‌وچهارم لیگ پرتغال شب گذشته با برگزاری تقابل پورتو و اشتوریل آغاز شد؛ آن‌هم در شرایطی که پورتویی‌ها باید خود را آماده مصاف با اینتر ایتالیا می‌کردند و همین مسئله باعث شد تا تقابل شاگردان سرجیو کونسیسائو زودتر از سایر رقبا در کورس قهرمانی برگزار شود. اتفاق عجیب در ترکیب پورتو، نیمکت‌نشینی دوباره مهدی طارمی بود که باعث شد تا به مانند مسابقه قبلی، بازهم ستاره ایرانی از روی نیمکت کارش را آغاز کند و به عنوان یار جانشین در ترکیب پورتو به میدان برود.

4 دقیقه هم برای ستاره ایرانی کافی است

مهدی طارمی شب گذشته تا دقیقه 69 نیمکت‌نشین بود و جایی در زمین مسابقه نداشت. نتیجه تساوی 2-2 و از دست دادن 2 امتیاز مهم خانگی در کورس قهرمانی باعث شد تا سرانجام سرمربی پورتو برای تهاجمی‌تر کردن ترکیب تیمش به سراغ طارمی برود و او را از دقیقه 69 به میدان فرستاد تا بلکه با حضور ستاره ایرانی، شرایط به سود پورتو تغییر کند و آن‌ها بتوانند در خانه بردی ارزشمند را مقابل حریف رده پانزدهمی خود به‌دست آورند و در کورس قهرمانی بمانند. طارمی بعد از حضور در زمین مسابقه، به سرعت توانست تاثیرگذاری خود را داشته باشد و در دقیقه 73، به سود تیمش پنالتی گرفت و خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و گلزنی کرد تا تساوی خانگی پورتو را با درخشش خود به بردی ارزشمند تبدیل کند و به نوعی آمادگی فنی‌اش را به سرجیو کونسیسائو نشان بدهد.

روزهای درخشان «طارمی»؛ نوبت درخشش در لیگ قهرمانان رسید؟

ستاره ایرانی تیم پورتو شب گذشته در شرایطی توانست 4 دقیقه بعد از حضورش در زمین مسابقه گل بزند و فرشته نجات پورتو شد تا این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا در فاصله 5 امتیازی تا صدر جدول قرار گیرد که در دیدار قبلی تیمش مقابل چاوس هم او فقط 7 دقیقه فرصت بازی در ترکیب پورتو را به‌دست آورد اما موفق به گل‌سازی برای تیمش شد! مهدی طارمی در 3 بازی اخیر پورتو در لیگ پرتغال توانسته 2 گل بزند و یک گل بسازد و حالا در اوج آمادگی به سر می‌برد. به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط فنی طارمی، احتمالاً کونسیسائو برای مصاف حساس پورتو - اینتر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سراغ ستاره ایرانی تیمش برای حضور در ترکیب اصلی خواهد رفت و بعد از 2 بازی نیمکت‌نشینی و عدم حضور در ترکیب اولیه، بار دیگر مهدی طارمی یکی از 11 ستاره اصلی پورتو می‌شود.

پورتویی‌ها در بازی رفت با یک گل در ورزشگاه سن‌سیرو مغلوب اینتر شدند و حالا این فرصت را دارند تا در بازی برگشت در مصاف خانگی با حریف ایتالیایی بتوانند جبران‌مافات کنند و خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برسانند. بدون‌شک طارمی هم برای بقا در کورس مدعیان آقای گلی، امیدوار به درخشش برابر اینتر است تا سال درخشان خود در فوتبال اروپا را با گلزنی برابر اینتر به پایان برساند و آماده حضور در اردوی تیم ملی شود. 

وب گردی

    نظر شما