معمای نیمکت گل‌گهر؛ «اسکوچیچ» درخواست سیرجانی‌ها را هم رد کرد!

معمای نیمکت گل‌گهر؛ «اسکوچیچ» درخواست سیرجانی‌ها را هم رد کرد!

مدیران باشگاه گل‌گهر درصدد انتخاب جانشین «امیر قلعه‌نویی» هستند و با برخی چهره‌ها مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش 9 صبح،  فدراسیون فوتبال روز گذشته به صورت رسمی از سرمربی جدید تیم ملی پرده‌برداری کرد و بعد از گمانه‌زنی‌های متعدد، سرانجام امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد تا بعد از دوره 12 ساله حضور سرمربیان خارجی، بار دیگر سکان هدایت تیم ملی در اختیار سرمربی ایرانی قرار گیرد. توافق قلعه‌نویی با مدیران فدراسیون فوتبال به منزله پایان دوره 4 ساله این سرمربی باتجربه در گل‌گهر سیرجان بود تا مدیران باشگاه سیرجانی به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشند. امیر قلعه نویی روز گذشته در آخرین حضورش روی نیمکت گل‌گهر در لیگ برتر (او در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان همچنان سرمربی گل‌گهر می‌نشیند) توانست بردی 4 گله را در سیرجان مقابل نفت مسجدسلیمان به‌دست آورد تا با خاطره‌ای شیرین کارش را در گل‌گهر به پایان ببرد. پیروزی به‌دست آمده در بازی روز گذشته باعث شد تا سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی با 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول کارش را در سال 1401 با هدایت امیر قلعه‌نویی به پایان ببرند.

پاسخ منفی سرمربی سابق تیم ملی به مدیران سیرجانی

دراگان اسکوچیچ اولین گزینه مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان برای هدایت این تیم بود. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ماه‌های گذشته و بعد از برکناری از هدایت تیم ملی، به پیشنهادات خود پاسخ منفی داده و در آخرین نوبت هم، پیشنهاد مدیران باشگاه فولاد را برای هدایت این تیم رد کرد تا همچنان بدون تیم باشد. مدیران باشگاه گل‌گهر بعد از قطعی‌شدن انتقال امیر قلعه‌نویی به تیم ملی، وارد مذاکره با اسکوچیچ شدند اما این سرمربی کروات به درخواست گل‌گهری‌ها پاسخ منفی داده تا همچنان دور از فوتبال ایران باشد.

«نکونام»، گزینه احتمالی جانشینی جانشینی ژنرال

جواد نکونام سرمربی سابق فولاد خوزستان دومین گزینه مطرح شده برای هدایت تیم گل‌گهر سیرجان است. نکونام بعد از جدایی از فولاد خوزستان، در سکوت کارش را دنبال کرده اما حالا این سرمربی جوان بعد از رد پیشنهاد هدایت گل‌گهر توسط اسکوچیچ، به جدی‌ترین گزینه مدیران باشگاه سیرجانی تبدیل شده است.ذدر این میان گفته می‌شود که احتمال دارد که کادرفنی فعلی امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان کارشان را دنبال کنند اما هنوز تصمیم نهایی مدیران باشگاه گل‌گهر مشخص نشده است. آن‌ها تمرکز خود را بر مذاکره با جواد نکونام گذاشته‌اند اما اگر پاسخ نکونام هم منفی باشد، مشخص نیست که در این مقطع از فصل، کدام سرمربی به عنوان جانشین امیر قلعه‌نویی معارفه خواهد شد.

    نظر شما