بازیکنان در تیم من حق کم کاری کردن ندارند

اریک تن هاخ اعتراف کرد: چند بار از سشوار فرگوسن استفاده کرده ام

اریک تن هاخ اعتراف کرد: چند بار از سشوار فرگوسن استفاده کرده ام

او زمانی که حس می کرد بازیکنانش خواسته های او را در زمین انجام نمی دهند و یا عملکرد لازم را به اجرا نمی گذارند، از «سشوار» استفاده می کرد. این کلمه شامل مجموعه حملات گفتاری فرگوسن به بازیکنان می شد، حملاتی شامل توهین و تحقیر یک یا چند بازیکن.

به گزارش 9صبح و به نقل از اسکای اسپورتس: سر الکس فرگوسن  زمانی که هدایت  منچستریونایتد  را در دست داشت، با موقعیت های سخت و دشواری هم رو به رو می شد. او زمانی که حس می کرد بازیکنانش خواسته های او را در زمین انجام نمی دهند و یا عملکرد لازم را به اجرا نمی گذارند، از «سشوار» استفاده می کرد. این کلمه شامل مجموعه حملات گفتاری فرگوسن به بازیکنان می شد، حملاتی شامل توهین و تحقیر یک یا چند بازیکن. 

اریک تن هاخ ، سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه جدیدش گفت که قبلا از روش سشوار برای تلنگر زدن به بازیکنان تیمش استفاده کرده و ظاهرا از حامیان این متد رفتاری به حساب می آید:

تا به حال از سشوار استفاده کرده ام؟ بله، گاهی اوقات. با توجه به شخصیتم می توانم برخی مواقع سخت گیر باشم. سشوار یک ابزار است اما برای استفاده از آن باید زمان بندی مناسب داشته باشید. باید خودتان متوجه شوید که چه زمانی لازم است از آن استفاده کنید. یک سرمربی می تواند سبک های مختلفی برای ارتباط گرفتن با بازیکنانش داشته باشد و این یکی از آنها است.

اریک تن هاخ ادامه داد:  

پس از دیدار با سویا بسیار خشمگین بودم چون عملکردمان به هیچ وجه قابل قبول نبود. اشتباه در فوتبال همیشه وجود دارد اما همیشه باید خودتان را جمع و جور کنید و به کارتان ادامه دهید. زمانی که در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بازی می کنید، باید 100% توانتان را در زمین به نمایش بگذارید و ما چنین کاری انجام ندادیم. عملکردی که از بازیکنانم دیدم در هیچ تیمی قابل قبول نیست.

سرمربی منچستریونایتد افزود: 

به عنوان سرمربی نمی توانم کم کاری بازیکنان را بپذیرم؛ بازیکنان خودشان از این موضوع آگاه هستند. منچستریونایتد مقابل سویا با استانداردهای یک تیم حرفه ای تحت هدایت من همخوانی نداشت. شنیده ام برخی کارشناسان و هواداران می گویند که منچستریونایتد پیشرفت کرده است. بله، ما تیم متفاوتی نسبت به قبل هستیم اما می دانیم که هنوز باید بهتر از این ها باشیم و این برای همه واضح است.

منبع:طرفداری

    نظر شما