افشین حاجی پور: حق استقلال در همان ابتدای بازی خورده شد

از این داوری‌ها خسته شدیم؛ تا کی برای استقلال پنالتی نمی‌گیرید؟

از این داوری‌ها خسته شدیم؛ تا کی برای استقلال پنالتی نمی‌گیرید؟

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه همه دیدند که چطور گولسیانی با خطای دست، مسیر توپ را عوض کرد اما داور خطای پنالتی به نفع استقلال را نادیده گرفت.

به گزارش 9صبح،افشین حاجی پور، بازیکن سرعتی سال های گذشته استقلال، درباره دربی حساس پایتخت اظهار داشت: به عنوان یک بازیکن سابق استقلال باید به حریف تبریک بگویم اما این دربی کسل کننده بود. بازی زیبایی نبود و موقعیت‌های خاصی ندیدیم. به ویژه در نیمه دوم که فقط یک توپ روی اشتباه بازیکنان خط دفاع استقلال توسط عیسی آل کثیر تبدیل به گل شد ولی در سایر دقایق اتفاق خاصی رخ نداد.

وی افزود: نمی‌دانم ساپینتو چه چیزی در سعید مهری دیده که او را فیکس بازی میدهد؟ مهری بارها در این بازی اشتباه کرد و موقعیت ها را از دست داد اما در آن طرف می بینیم که چطور یحیی گل محمدی محمد عمری را روی نیمکت نشاند و سروش رفیعی را بازی داد. چون این بازیکن با تجربه است و دربی بازتر.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: سروش رفیعی مدتها بود در ترکیب اصلی قرار نمی گرفت اما در چنین بازی به میدان آمد اما آقای ساپینتو ارسلان مطهری که یک دربی باز است را بیرون نشاند و پیمان بابایی که کبریت بی‌خطر بود را درون زمین قرار داد.

حاجی پور در تحلیل عملکرد تیم پرسپولیس توضیح داد: آنها با آنالیز بهتر از استقلال وینگرهای چپ و راست ما را بستند و محبی و قایدی را از کار انداختند. ضعف عمده استقلال هم مثل همیشه به چشم می‌آمد.

وی ادامه داد: متاسفانه استقلال پاسور ندارد. چرا مهدی قایدی که باید جلو بایستد و توپ بگیرد تا به دروازه شلیک کند باید برگردد و خودش توپ جمع کند و در نقش پاسور ظاهر شود؟ محبی هم همین مشکل را داشت. چرا این دو نفر باید عقب تر از محوطه جریمه بازی کنند؟

بازیکنان سالهای گذشته استقلال درباره صحنه مشکوک دقیقه ۵ درون محوطه جریمه پرسپولیس تاکید کرد: خسته شدیم از این وضعیت داوری ها! تا کی باید حق استقلال پایمال شود؟ چرا داوران برای استقلال پنالتی نمی گیرند؟ وقتی توپ به دست مدافع استقلال برخورد می کند نباید پنالتی گرفت!

حاجی پور افزود: همه کارشناسان گفتند خطای پنالتی بوده! پس چرا دور آن را نگرفت؟ ما که نمی توانیم از بیرون وارد بازی شویم و پنالتی بگیریم. متاسفانه حق استقلال در همان ابتدای بازی خورده شد. وقتی داور پنالتی را نگیرد چه کسی باید بگیرد؟

وی تصریح کرد: متاسفانه تنها درسی که از این بازی گرفتیم درس کادرفنی ها بود! کادر فنی استقلال نشان داد که دربی باز نیست اما کادر فنی پرسپولیس ثابت کرد تجربه بیشتری در دربی ها دارد. فکر می کنم نتیجه هم باید لااقل ۰-۰ یا ۱-۱ می‌شد اما به هرحال استقلال نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما