علت اصلی خداحافظی داور مشهور اسپانیایی

علت اصلی خداحافظی داور مشهور اسپانیایی

با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، متئو لاهوز و دل سرو گرانده، از فصل بعد دیگر قضاوت نخواهند کرد و با دنیای داوری وداع می‌کنند. مارکا در مورد دلیل اصلی خداحافظی لاهوز گزارشی منتشر کرده است.

به گزارش 9صبح،متئو لاهوز، داور مشهور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 نماینده اسپانیا بود و البته قضاوتش در بازی یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند حواشی زیادی هم داشت، از داوری خداحافظی خواهد کرد. این آخرین فصل داوری او خواهد بود و او قبول نکرده که فصل بعد به عنوان داور VAR مشغول فعالیت شود. این داور 46 ساله اهل والنسیا طبق قانون می‌تواند دو سال دیگر نیز در سطح اول فوتبال اسپانیا و اروپا داوری کند ولی تصمیم به بازنشستگی گرفته که برای بسیاری عجیب بود.

طبق گزارش مارکا، لاهوز با مدینا کانتالخو، رئیس کمیته داوران فوتبال اسپانیا، اختلافات اساسی دارد و دلیل اصلی خداحافظی او نیز همین مورد است. لاهوز خواستار استقلال بیشتر داوران در زمین و محدود شدن VAR است ولی نتوانسته بر سر این مسئله با کانتالخو به تفاهم برسد. لاهوز حتی شماره تلفن خود را نیز عوض کرده و تنها اعضای خانواده و دوستان بسیار نزدیک او از این شماره اطلاع دارند. لاهوز مصاحبه با رسانه‌ها را رد کرده و حاضر به انجام هیچ مصاحبه‌ای نیست. او اخیرا دیدار رئال مادرید-سلتا در لالیگا و لورکوزن-سن‌ژیلواز در یک چهارم نیمه نهایی لیگ اروپا را با موفقیت سوت زد.

منبع:ورزش سه

    نظر شما