آرزوی عجیب و غریب لمپارد!!همه چیز علیه ما پیش می رود/کاشکی یک عصای جادویی داشتیم

آرزوی عجیب و غریب لمپارد!!همه چیز علیه ما پیش می رود/کاشکی یک عصای جادویی داشتیم

آبی‌ها متحمل شکست تلخ دیگری شدند.

به گزارش 9صبح،در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۲/۲۳، چلسی در خانه پذیرای برنتفورد بود و با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. این پنجمین شکست متوالی چلسی از زمان حضور فرانک لمپارد روی نیمکت این تیم است، مربی‌ای که از زمان بازگشت به نیمکت چلسی حتی یک امتیاز هم دشت نکرده است! لمپارد پس از بازی در گفتگو با BT Sport گفت:

لحظه سختی است. از نظر روند بازی، ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و آمار بازی کاملا به نفع ما بود اما برنتفورد امروز عالی عمل کرد. ما در خط حمله و جلوی زمین فاقد باور و اعتماد به نفس کافی هستیم چرا که دقایق زیادی را در زمین حریف بودیم اما در نهایت بازی را باختیم. نمی خواهم داستان غم انگیز تعریف کنم اما متاسفانه همه چیز علیه ما پیش می رود. روند بازی واضح بود، ما توپ را کنترل می کردیم اما نمی توانستیم موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کنیم. 

بازیکنانی که امروز وارد زمین شدند، خوب کار کردند. شاید زمان آن رسیده است که بیشتر به آنها بازی دهم. ما با سه مدافع مقابل رئال مادرید بسیار خوب بازی کردیم اما ترس ما این است که با این سیستم آیا می توانیم به اندازه کافی موقعیت خلق کنیم و گلزنی کنیم یا نه.

این باشگاه در چند وقت اخیر لحظات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و طبیعتا تجربه چنین شرایطی بسیار سخت است. دوست داشتم یک عصای جادویی و یک لحظه جادویی داشته باشیم اما در فوتبال از این خبرها نیست چرا که لیگ برتر بسیار سخت است. ما باید برای بازگشت به روند موفقیت به تلاش خود ادامه دهیم.

منبع:طرفداری

    نظر شما