اقدام جالب و مهم توجه گل‌محمدی قبل از بازی حساس!

اقدام جالب و مهم توجه گل‌محمدی قبل از بازی حساس!

پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع از فصل قرار دارد و این تیم با کسب ۳ برد از بازی‌های باقی مانده خود می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را بدست بیاورند.

به گزارش 9صبح،پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع از فصل قرار دارد و این تیم با کسب ۳ برد از بازی‌های باقی مانده خود می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را بدست بیاورند.یحیی و تیمش فردا باید در یکی از ۳ فینال باقی مانده خود در لیگ برتر به مصاف پیکان برود. بازی که هنوز شروع نشده حسابی حاشیه ساز شده و جنجال‌های زیادی قبل از آغاز این دیدار به وجود آمد. استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها به عدم برگزاری همزمان این بازی با دیدارهای خودشان معترض بودند.

جنجال اصلی اما بر سر محل برگزاری این دیدار بود که در نهایت شورای تامین بعد از مخالفت با انجام بازی در کرج و اکباتان، ورزشگاه آزادی را به عنوان محل برگزاری این دیدار انتخاب کرد. انتخابی که صدای استقلالی‌ها را بلند کرد و حتی حجت کریمی سرپرست آبی‌ها حرف‌های تندی را علیه پرسپولیسی و البته مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون عنوان کرد. همین حواشی ایجاد شده پیرامون این بازی باعث شد که یحیی گل محمدی که می‌بایست امروز در نشست خبری قبل از بازی مقابل پیکان حضور پیدا می‌کرد، قید حضور در نشست را بزند و اوسمار برزیلی را به جای خودش به نشست ببرد.

یحیی خوب می‌دانست که در صورت حضور در نشست خبری با سوالات حاشیه ای مختلفی روبرو می‌شود و به همین دلیل ترجیح داد تا تمرکزش را روی بازی مقابل پیکان بگذارد و در این روزهای حساس خودش و تیمش را وارد حاشیه نکند. همچنین یحیی در اقدامی جالب از ۷۲ ساعت قبل به همه بازیکنان تیمش توصیه کرد تا بعد از بازی مقابل پیکان مصاحبه نکنند و به مسائل حاشیه ای هم توجه نکنند. سرمربی پرسپولیس به خوبی از حساسیت کار با خبر است و می‌خواهد خودش و بازیکنانش با توان حداکثری و با بالاترین تمرکز این ۳ بازی باقی مانده را پشت سر بگذارند.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما