فدریکو دی مارکو:از میلان شناخت خوبی داریم/اینتر با شایستگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید

فدریکو دی مارکو:از میلان شناخت خوبی داریم/اینتر با شایستگی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید

فدریکو دی مارکو، مدافع چپ ایتالیایی و 25 ساله اینتر در کنفرانس خبری قبل از بازی رفت مقابل میلان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش 9صبح،فدریکو دی مارکو، مدافع چپ ایتالیایی و 25 ساله اینتر در کنفرانس خبری قبل از بازی رفت مقابل میلان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

همیشه بازی کردن یک دربی خوب است، من بازی های زیادی انجام داده ام و می خواهم 100 درصد از این بازی و حضور در آن لذت ببرم. می دانستیم گروه سختی داریم و مقابل بارسلونا چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت نتایج مهمی کسب کردیم و ارزش خود را نشان دادیم. ما لیاقت حضور در این مرحله را داشته ایم. میلان قهرمان فصل قبل ایتالیا است و از آنها شناخت خوبی داریم. آنها با حذف کردن تاتنهام و ناپولی، قهرمان جدید سری آ نشان دادند که مراحل سختی را پشت سرگذاشته اند اما می خواهیم به خودمان ثابت کنیم چه ارزشی داریم.

انتقام نیمه نهایی 2003 از میلان؟ نمی خواهم در مورد انتقام صحبت کنم زیرا مدت زیادی از آن گذشته است. باید روی زمان حال و تلاش برای کسب یک نتیجه مثبت در بازی فردا تمرکز کنیم. به نظرم در مسابقات مهمی مثل دربی باید با تمام وجود و با ذهنیتی درست بازی کرد. در سال 2003 من در سن سیرو بودم و به عنوان یک هوادار اینتر خاطرات خوبی از آن نیمه نهایی ندارم. اما فکر کردن به اینکه آن شب در ورزشگاه بودم و 20 سال بعد فرصت بازی کردن در آن را دارم، احساسی باورنکردنی است. 

ثبت 6 گل و 6 پاس گل؟ این به لطف عملکرد تیم است. دو سال است احساس می‌کنم از نظر روحی و جسمی رشد کرده‌ام، زیرا عادت کردن به حضور در بازی‌های مهم باعث رشد یک بازیکن می‌شود. گلزنی در بازی های مهم؟ در واقع همه گل‌ها مهم هستند اما پیروزی بیش از هر چیزی دیگری اهمیت دارد

منبع:طرفداری

    نظر شما