راننده اتوبوسی که به عشق اینتر کار می‌کرد

این نجات‌یافته‌ که عاشق اینتر است:همه مستمری ام فدای برد تیمم

این نجات‌یافته‌ که عاشق اینتر است:همه مستمری ام فدای برد تیمم

هوادار صد ساله اینتر که سرباز جنگ جهانی دوم بود، امیدوار است تیمش با پیروزی در دربی میلان بتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپای 2023 راه‌یابد.

به گزارش 9صبح،هوادار صد ساله اینتر که سرباز جنگ جهانی دوم بود، امیدوار است تیمش با پیروزی در دربی میلان بتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپای 2023 راه‌یابد. 

انریکو وانتزینی، هوادار پرشور  اینتر  در سال 2022 و در 99 سالگی برای اولین بار بازی تیمش را در استادیوم جوزپه مه‌آتزا تماشا کرد. در آستانه بازی حساس میلان و اینتر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان 23-2022 رویترز مصاحبه‌ای جالب با این هوادار 100 ساله اینتر که یکی از نجات‌یافتگان فاجعه انسانی هولوکاست به شمار می‌رود، انجام داده است.

اشتیاق من نسبت به فوتبال از هفت سالگی شروع شد. من هرگز قادر نبودم به استادیوم فوتبال بروم چون پولی نداشتم. از خدا می‌خواهم بگذارد لذت پیروزی اینتر را بچشم و امیدوارم که درخواستم را اجابت کند. حاضرم برای این برد اینتر همه چیزم از جمله مستمری ناچیزم را فدا کنم.

انریکو وانتزینی در جنگ جهانی دوم سرباز ارتش ایتالیا بود اما پس از تسلیم‌شدن ایتالیا به عنوان متحد آلمان نازی در سال 1943 به عنوان اسیر جنگی به اردوگاه کار اجباری داخائو منتقل شد. با این‌حال او در ماه‌های پایانیِ جنگ و پیروزی متفقین، نجات یافت. وانتزینی که پس از بازگشت به خانه به عنوان راننده اتوبوس و ماشین‌های سنگین مشغول کار شد، ادامه داد:

در گذشته با دوستانی که تلویزیون داشتند، بیش‌تر رفت‌وآمد می‌کردم. اگر هم در حال رانندگی بودم، به مردم می‌گفتم لطفا داد نزنید، من باید به چیزی گوش کنم. آن چیز، گزارش رادیویی بازی‌های اینتر بود. 

وانتزینی از هواداران سیمونه اینزاگی است و او معتقد است که سرمربیِ تحت فشار اینتر اشتباهات اندکی داشته است. با این‌حال او باور دارد که اینتر برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نباید در نیمه اول بازی با میلان خودش را خیلی خسته کند. 

منبع:طرفداری

    نظر شما