استرس زیاد باعث گرفتگی پای زاهدی فر شد/اشتباهات داوری در بازی سپاهان و پیکان تاثیرگذار بود

استرس زیاد باعث گرفتگی پای زاهدی فر شد/اشتباهات داوری در بازی سپاهان و پیکان تاثیرگذار بود

یدالله سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت وحید کاظمی در بازی سپاهان و پیکان اظهار کرد: در این بازی ۲، ۳ صحنه خطا رخ داد که قضاوت وحید کاظمی زمانی که بازی صفر بر صفر بود تاثیرگذار بود.

به گزارش 9صبح،یدالله سلیمانی کارشناس داوری  درباره قضاوت وحید کاظمی در  بازی سپاهان و پیکان اظهار کرد: در این بازی ۲، ۳ صحنه خطا رخ داد که قضاوت وحید کاظمی زمانی که بازی صفر بر صفر بود تاثیرگذار بود. پنالتی که این داور برای سپاهان گرفت و منجر به گل اول این تیم شد، با توجه به تصاویری که دیدیم مدافع پیکان خطایی بر روی زکی پور مهاجم سپاهان انجام نداد و به نظرم زکی پور توانست با زرنگی  از داور پنالتی بگیرد. برخورد‌های شانه به شانه و جدال با توپ در همه بازی‌ها وجود دارد، اما مهاجم سپاهان توانست داور را مجاب کند تا پنالتی بگیرد.  

او ادامه داد: اخراج تمیروف هم برای وحید کاظمی داور مسابقه دردسر ساز شد. این مهاجم خطایی بیرون از مستطیل سبز کرد و با یک ضربه به پشت پای بازیکن سپاهان زد و به درستی داور مسابقه به او اخطار داد، اما در ادامه درگیری‌ها ادامه یافت. به نظرم کاظمی سخت گیرانه کارت به تمیروف داد. کاظمی ظرف ۴، ۵ ثانیه ۲ کارت زرد به تمیروف داد و نقشه تیم پیکان را به هم ریخت، اما او می‌توانست صحنه را مدیریت کند و اشتباه کرد.  

سلیمانی بیان کرد: کاظمی یک پنالتی برای پیکان در نیمه دوم بازی گرفت که گل هم نشد، اما این پنالتی هم اشتباه بود. مدافع سپاهان توپ را زد و خطایی انجام نداد و پنالتی رخ نداد.

منبع:افکارنیوز

    نظر شما