رونمایی شبانه استقلال از جانشین حسینی

رونمایی شبانه استقلال از جانشین حسینی

از جدید ترین گزینه جانشینی حسین حسینی رونمایی شد.

به گزارش 9 صبح، پس از خداحافاظی حسین حسینی از استقلال، این تیم سراغ گزینه های مختلفی برای جانشینی این بازیکن رفته است. آبی ها تا همین دیشب به دنبال جذب دروازه بان تیم ملی بودند، حالا پس از ناکامی در جذب بیرانوند و درحالی که احتمال بازگشت حسینی به استقلال وجود دارد، برخی رسانه ها خبر از توافق آبی ها با یک گزینه خارجی را داده‌اند.

آندرس فرناندز دروازه بان سابق ویارئال جدید ترین بازیکنی است که توسط رسانه ها به عنوان گزینه جانشینی حسینی معرفی شده و حتی گفته شده است که جواد نکونام با این دروازه بان به توافق نهایی رسیده و این بازیکن صفحه نکونام در اینستاگرام را فالو کرده است.

فرناندز برای تیم هایی همچون اوئسکا، ویارئال، پورتو، گرانادا و اوساسونا بازی کرده است. آخرین تیمی که این دروازه بان در آن حضور داشته است، اوئسکا بوده و قرارداد فرناندز با این باشگاه از 1 جولای به پایان رسیده و او هم اکنون بازیکن آزاد است. ارزش فعلی فرناندز در ترانسفر مارکت 600 هزار یورو است.

این دروازه بان اسپانیایی که طبق گفته رسانه ها با جواد نکونام به توافق رسیده است، باید دید مذاکراتش با سرپرست استقلال - البته ابتدا باید تکلیف حجت کریمی مشخص شود- چطور پیش خواهد رفت.

    نظر شما