حاشیه های مهدی طارمی برای بازگشت تمام شد

حاشیه های مهدی طارمی برای بازگشت تمام شد

به دنبال دعوت از مهدی طارمی برای برگشت به تیم ملی فوتبال، به نظر می رسد تیم ملی فوتبال با ترکیب کامل خود و بدون غیبت هیچ کدام از نفراتش روز 7 بهمن ماه به جام جهانی صعود خواهد کرد.

به گزارش ۹صبح، بعد از دعوت دوباره مهدی طارمی و بروز حاشیه هایی که برای کنعانی زادگان مدافع تیم ملی پیش آمد، شایعه محرومیت این بازیکنان از حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال مطرح شد.

ظاهر قضیه حکایت از آن دارد تنبیه در نظر گرفته شده برای کنعانی زادگان فردی و شخصی خواهد بود و این بازیکن در فهرست مردان تیم ملی برای بازی با تیم ملی عراق و امارات قرار دارد.

قبلا هم در اتفاقات مشابه در فوتبال دنیا حداکثر تنبیهات در نظر گرفته شده داخل تیمی برای بازیکنان تنزل درجه مثل اخذ بازوبند کاپیتانی از نفراتی مثل لوتار ماتئوس و جان تری بوده است، هر چند رفتار یک بازیکن تیم ملی زیر نگاه جامعه است و باید مواظب حرکات، رفتار و گفتار خود باشد اما به هر حال فوتبال ملی ما اگر به توان فنی این بازیکن نیاز دارد می تواند از او بهره ببرد و اگر لازم بود مسئولان امر به گونه ای تربیتی هم از نگاه جامعه و هم از نگاه شخصی با این بازیکن برخورد و او را تنبیه کنند.

    نظر شما