طارمیِ بدشانس ناجی پورتو شد!

طارمیِ بدشانس ناجی پورتو شد!

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ پرتغال با درخشش ستاره ایرانی خود از شکست گریخت.

به گزارش 9 صبح، تیم‌های فوتبال پورتو  و ژیل ویسنته در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که درخشش ستاره ایرانی مانع شکست پورتو در این دیدار شد.

در نیمه نخست این دیدار که با حملات طوفانی پورتو آغاز شده بود، ویتور در دقیقه سوم با دریافت کارت قرمز از جمع یاران ژیل ویسنته اخراج شد، این تیم پس ۴۵ دقیقه مقاومت، با تساوی بی گل به استقبال نیمه دوم رفت. تیم ژیل ویسنته برای گلزنی پیش قدم شد و فران در دقیقه شصت و دوم توپش را در چارچوب دروازه پورتو جا داد.

4650307

اما در نیمه دوم مهدی طارمی در دقیقه ۵۰ پس از اینکه توپ به شکل عجیبی از دست گلر ویسنته در رفت، در مقابل دروازه خالی این تیم بهترین فرصت را برای گلزنی داشت ولی ضربه پای چپ عجیب او تبدیل به گل نشد تا تماشاگران پورتو از نرسیدن به گل تساوی افسوس زیادی بخورند و واکنش منفی به این اتفاق داشته باشند.

توپی که طارمی به شکل ناباورانه‌ای هدر داد و ضربه او به جای تور دروازه به بیرون رفت

حملات پیاپی پورتو در دقیقه ۶۶ بازهم روی حرکت ستاره ایرانی این تیم نتیجه‌بخش شد و کاری کرد تا آنها گل تساوی را در دو دراگائو بزنند و دوباره اوضاع بر وفق مراد طارمی شود.

مهدی طارمی پس از اینکه در میانه زمین صاحب توپ شد، آن را در اختیار اوتاویو قرار داد و با یک فرار تند و تیز به قلب خط دفاعی ژیل ویسنته خود را در موقعیت خوبی گذاشت که با جای‌گیری مناسب‌اش قبل از حضور در آفساید، پاس چیپ ارسالی اوتاویو را با پرواز بلند و ضربه سر تماشایی به اوانیلسون رساند تا این بازیکن دروازه خالی را باز کند و برای دومین مسابقه پیاپی روی حرکت طارمی گلزنی داشته باشد.

طارمی که انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی‌هایش و رسیدن به گل شماره ۱۳ داشت، در دقیقه ۸+۹۰ پاس در عرض به محوطه جریمه ژیل ویسنته را با شوت فنی و دقیق زد، اما با بدشانسی او توپ بازهم تبدیل به گل نشد و به تیرک افقی دروازه اصابت کرد تا آخرین موقعیت بازی و مهاجم ایرانی پورتو به این شکل از دست برود.

    نظر شما